شناسهٔ خبر: 68280083 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

مجلس و دولت همسویی سازنده دارند/شهریورماه آغاز انسجام کاری دولت

اردبیل- رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: همراهی و همسویی رئیس جمهور را با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شاهد هستیم که این نویدبخش حل مشکلات و دغدغه‌ها در حوزه‌های مختلف است.

صاحب‌خبر -

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اکثر وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی رأی می‌آورند و به سرعت کابینه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در کمیسیون‌های تخصصی هفته گذشته برنامه وزرا مورد رصد، بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفت که در اکثر موارد هدف‌گذاری‌ها برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم در بخش‌های مختلف بوده و رویکرد دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور نیز بهره‌گیری از نیروهای توانمند و کارشناس در حوزه‌های مختلف است تا گرفتاری‌ها و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف رفع شود.

بدری گفت: دولت چهاردهم به گفته رئیس جمهور، دولت وفاق ملی و فراتر از نگاه جناحی، سیاسی و حزبی است و نشانه‌هایی از این همراهی و همسویی رئیس جمهور را با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شاهد هستیم که این نویدبخش حل مشکلات و دغدغه‌ها در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: به نظر می‌رسد در روز چهارشنبه اکثر وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم با رأی بالا سکاندار وزارتخانه‌های مختلف شده و از شهریورماه شاهد انسجام کاری دولت در پیگیری امور و حل دغدغه‌های مردم در ابعاد مختلف باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور قول داده تا در یک برنامه کوتاه مدت و میان مدت بر حل دغدغه‌های عموم مردم به ویژه در حوزه معیشتی اهتمام جدی داشته باشد و ما نمایندگان مجلس نیز پیگیر این امر بوده و سعی ما بر این خواهد بود تا نظارت دقیق بر فرآیند اجرایی برنامه‌ها، تعهد وزرا و شخص رئیس جمهور داشته باشیم.