شناسهٔ خبر: 68262914 - سرویس ورزشی
منبع: انتخاب | لینک خبر

پرسپولیس و پرداختی بی‌سابقه اول فصل: ۲۰ درصد!

پرداختی ۲۰ درصدی پرسپولیس به اعضای تیم در جلسه هیئت مدیره این باشگاه مطرح شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در جریان جلسه دیروز هیئت مدیره پرسپولیس هیئت مدیره باشگاه از مدیرعامل به جهت پرداخت ۲۰ درصدی دستمزد اعضای تیم در حالی که تسویه حساب فصول گذشته هم صورت گرفته است، تقدیر کرد.

پرداختی 20 درصدی ارقام قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس در حالی پس از اولین هفته از فصل جدیدی رقابت‌های لیگ برتر صورت گرفته که معمولا این باشگاه با فواصل زمانی بسیار به اعضای تیم پرداختی داشت و این مسئله معمولا حواشی زیادی در تیم به وجود می‌آورد.

امسال اما به خاطر حضور کنسرسیوم بانکی به عنوان مالک جدید باشگاه پرسپولیس و پیش‌بینی‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس که به‌موقع از بانک شهر تقاضای بودجه برای این پرداختی‌ها داشت، تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی سر وقت دریافتی داشتند.

پرداخت 20 درصد مطالبات بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی در حالی رخ داده که چنین اتفاقی در این باشگاه طی حداقل یک دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.

هر چند در رختکن پرسپولیس بازیکنان یکدست و متحد بودند و معمولا در مواقع سخت نیز خویشتن‌داری می‌کردند، اما طی فصول گذشته پرداخت نشدن به‌موقع مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم منجر به مصاحبه‌های اعتراضی برخی بازیکنان هم می‌شد.

لینک کوتاه کپی لینک