شناسهٔ خبر: 68258192 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

اعزام هوایی زائران مازندرانی به عراق آغاز شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: اعزام هوایی زائران اربعین به عراق از امروز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اکبر حسنی مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران به اعزام هوایی زائران اربعین مازندران  در  40 سورتی پرواز اشاره کرد و اظهار داشت: زائران اربعین از امروز 29 مرداد 1403 تا 7 شهریور ماه با شرکت هواپیمایی وارش به عراق اعزا م می‌شوند.

وی با بیان اینکه کلیه پروازها از دو فرودگاه رامسر و  شهدای ساری م انجام می‌شود افزود: 15 پرواز در مسیر‌ ساری - نجف - ساری،، 2 پرواز در مسیر‌های ساری - نجف - رامسر و 2 پرواز در مسیر‌های رامسر- نجف - رامسر، و یک پرواز هم در مسیر‌ رامسر- نجف - ساری از 2 فرودگاه شهدای ساری و شهدای رامسر مازندران انجام می‌شود.

حسنی تاکید کرد:  2 پرواز رامسر_نجف_رامسر در تاریخ‌ 29 و 30 مردادماه در مسیر رفت و در تاریخ‌ 5 و 6 شهریور در مسیر برگشت فوق‌العاده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه  پارسال یک پرواز در فرودگاه شهدای رامسر در مسیر رفت و برگشت انجام شد گفت: امسال در این مسیر دو پرواز انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های مازندران  در استان 46 هزار نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کردند و برنامه ریزی برای بدرقه  زائرین اربعین حسینی در فرودگاه‌ شهدای ساری و رامسر انجام شد.

انتهای پیام/