شناسهٔ خبر: 68242541 - سرویس فرهنگی
منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

صفر تا صد خدمات مجالس و پذیرایی خود را به تشریفات رایکا بسپارید!

برای برگزاری مراسم نیاز است که میزبان صفر تا صد امور مربوط به پذیرایی و تشریفات آن مراسم را برعهده بگیرد؛ اما برای برخی از افراد پذیرش این مسئولت و برنامه‌ریزی برای انجام امور مختلف جهت برگزاری باشکوه مراسم، امری دشواری خواهد بود. از طرفی دیگر فرصتی برای میزبان جهت صحبت با مهمانان و لذت بردن از مراسم باقی نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

برای برگزاری مراسم نیاز است که میزبان صفر تا صد امور مربوط به پذیرایی و تشریفات آن مراسم را برعهده بگیرد؛ اما برای برخی از افراد پذیرش این مسئولت و برنامه‌ریزی برای انجام امور مختلف جهت برگزاری باشکوه مراسم، امری دشواری خواهد بود. از طرفی دیگر فرصتی برای میزبان جهت صحبت با مهمانان و لذت بردن از مراسم باقی نخواهد ماند.

در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از خدمات مختلف تشریفات و پذیرایی مجموعه رایکا، مدیریت مراسم را به کارکنان مجموعه بسپارید. در تشریفات رایکا کلیه خدمات مربوطه چون اجاره میز و صندلی، بادکنک آرایی تولد، گل‌آرایی، انجام پذیرایی و… برای مشتریان ارائه می‌گردند. با استفاده از این خدمات می‌توانید به‌عنوان میزبان در کنار مدعوین مانده و به معاشرت با مهمانان خود بپردازید.

انواع خدمات بادکنک آرایی برای مجالس

بادکنک آرایی به معنای تزئین و آراستن یک فضا جهت برگزاری مجالس مختلف چون عروسی، تولد، همایش، سالگرد ازدواج و… است. در مجموعه رایکا تزئین فضا با بادکنک با روش‌های مختلف و رنگ‌های متنوع اجرا می‌شود که می‌توانید نمونه ‌کارها را در سایت مشاهده نمایید. بادکنک آرایی تولد در تم‌های مختلف باتوجه به جنسیت و سن فرد اجرا می‌گردد. از انواع خدمات بادکنک آرایی رایکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بادکنک آرایی تولد برای دختر و پسر
  • بادکنک آرایی اتاق عروس
  • بادکنک آرایی جشن نامزدی
  • بادکنک آرایی برای همایش
  • بادکنک آرایی تعیین جنسیت
  • بادکنک آرایی در فضای باز
  • بادکنک آرایی برای عروسی
  • بادکنک آرایی افتتاحیه
  • بادکنک آرایی بزرگسالان

در تشریفات رایکا برای جذاب‌تر دیده شدن بادکنک‌ آرایی تولد برای سنین مختلف از ترکیب رنگ‌های شاد و متنوع استفاده می‌شود. در صورت رضایت مشتری برای زیباتر شدن بادکنک‌ها، گل یا کناف، چراغ‌های تزئینی و عکس شخصیت‌های کارتونی به تزئینات افزوده می‌شوند.

صفر تا صد خدمات رایکا برای برگزاری مجالس در منازل

در صورتی ‌که قصد برگزاری مراسم یا جشن‌های مختلف را در منزل خود دارید، برای مدیریت و برگزاری درست آن می‌توانید از خدمات متنوع مجموعه رایکا استفاده نمایید. این خدمات به شرح زیر هستند.

  • چیدمان ظروف و میز پذیرایی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و شکیل
  • بادکنک آرایی در تم‌های مختلف و رنگ‌بندی متنوع چون بادکنک آرایی تولد
  • گل‌آرایی مجلس با استفاده از گل‌های انتخابی میزبان
  • انجام تزئینات دکوراسیون چون شمع آرایی، آتش‌بازی و…
  • اعزام مهمان‌دار خانم و آقا برای انجام پذیرایی و مدیریت نیازهای مهمانان
  • کترینگ و سرو غذاهای اصلی طبق منو و آیتم مدنظر میزبان
  • تهیه انواع دسر ایرانی و خارجی و مشارکت در امور آشپزی
  • تمیز کردن منزل پس از اتمام مجلس
  • اجاره صندلی، میز برای پذیرایی، سیستم صوتی و…

خدمات فیلم برداری مجموعه تشریفات رایکا

ثبت خاطرات از بهترین لحظات می‌تواند امری مهم برای برگزاری مراسم باشد. گروه فیلمبرداری مجموعه رایکا دارای تیم عکاسی مجرب بوده که انواع خدمات مربوطه چون فیلمبرداری از مراسم عروسی، فیلمبرداری از فضای بادکنک آرایی تولد، عکاسی و فیلمبرداری از مراسم تعیین جنسیت یا فارغ‌التحصیلی و… را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از خدمات فیلمبرداری مجموعه که با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شوند برای مراسم‌های مختلف و اماکن مختلف چون منزل یا باغ شخصی، ادارات و سازمان‌های دولتی و… استفاده کنید. توجه داشته باشید که پکیج عکاسی و فیلمبرداری باتوجه به موضوع مراسم متفاوت خواهد بود‌. همچنین برای ثبت خاطرات زیبای خود می‌توانید به مجموعه درخواست چاپ آلبوم‌های دیجیتالی و کاغذی را بدهید.

خدمات گروه نمایشی رایکا برای مراسم های مختلف

مجموعه رایکا با بهره‌گیری از جدیدترین ایده‌ها و متد روز دنیا سعی داشته تا با ارائه خدماتی در راستای انجام سرگرمی‌ها و نمایش‌ها باعث جذاب‌تر شدن مراسم برای مهمانان شود. کارکنان رایکا دارای تخصص و توانایی لازم برای اجرای نمایش و تئاتر در موضوعات مختلف هستند. برای ارائه این نمایش‌ها از انواع تن‌پوش‌ها چون عمو نوروز، ننه سرما، بتمن، سیندرلا، شخصیت‌های کارتونی و… استفاده می‌شود. همچنین در مجموعه تشریفات رایکا کادر مجربی برای انجام گریم وجود دارد تا نمایش با بالاترین کیفیت برای مخاطبان اجرا گردد. برای مثال می‌توانید با استفاده از خدمات بادکنک آرایی تولد و خدمات گروه نمایشی در موضوعات متناسب با سلیقه فرزند خود، مراسم تولد باشکوهی را برای کودک‌تان برگزار نمایید.

برگزاری ۰ تا ۱۰۰ مراسم افتتاحیه

با استفاده از خدمات صفر تا صد رایکا می‌توانید مراسم افتتاحیه شرکت، فروشگاه و… را به بهترین نحو برگزار کنید. یکی از خدمات مربوطه مجموعه برای برگزاری مراسم افتتاحیه، برنامه‌ریزی صفر تا صد کارها برای برگزاری و اجاره تجهیزات لازم چون اجاره میز و صندلی و… است. از انواع خدمات تشریفات برای برگزاری افتتاحیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فراهم کردن نیازهای شما برای برگزاری مراسم چون اجاره میز و صندلی
  • ارائه خدمات پذیرایی توسط مهمان‌داران آقا یا خانم
  • فراهم کردن سیستم‌های صوتی
  • فراهم کردن سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  • تزئین محیط با روش‌های مختلف گل‌آرایی یا بادکنک آرایی
  • ارائه تجهیزات و خدمات عکاسی و فیلمبرداری توسط تیم مجرب

اجاره تجهیزات برای برگزاری مراسم

افزایش هزینه‌های جانبی و مبلغ بالای خرید میز و صندلی و… سبب شده تا خرید تجهیزات کار دشواری برای فرد میزبان جهت برگزاری مراسم باشد؛ از این‌رو می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود از خدمات اجاره تجهیزات رایکا چون انواع مدل‌های میز و صندلی، سیستم‌های گرمایش و سرمایش، چادر، اسپیس، فرش، جلوه‌های نوری، سیستم‌های صوتی و… استفاده کنید.

تنوع تجهیزات سبب می‌گردد تا بتوانید لوازمی با طرح‌ها و مدل‌های مرتبط با موضوع مراسم خود را از تشریفات رایکا با هزینه مناسب اجاره نمایید. در صورت برگزاری مراسم تولد می‌توانید علاوه‌بر بادکنک آرایی تولد، از خدماتی جهت اجاره سیستم‌های صوتی پیشرفته و مدرن برای افزایش جذابیت و شکوه مراسم خود بهره ببرید.

سخن پایانی

تشریفات رایکا با سابقه بالا در زمینه ارائه خدمات متنوع جهت برگزاری باشکوه مراسم‌ها، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است. از خدمات مختلف مجموعه می‌توان به خدمات برگزاری مراسم‌ها چون بادکنک آرایی تولد، اجاره انواع میز و صندلی و سایر لوازم جانبی، نورافشانی و گل‌آرایی، اعزام مهمان‌دار آقا و خانم برای انجام تشریفات و پذیرایی از مهمانان، اجاره تجهیزات نمایشگاهی چون اسپیس فریم و غرفه‌سازی، اجاره تجهیزات برای مجالس چون اجاره کولر و بخاری و… اشاره کرد. تمامی این خدمات با هزینه بسیار مناسب ارائه می‌گردند تا میزبانان متحمل هزینه‌های بالا جهت برگزاری باشکوه مراسم نشوند.