شناسهٔ خبر: 68223320 - سرویس سیاسی
منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

بازداشت 2 مظنون برای تحقیق درباره مرگ مشکوک مرد مسن

مرگ مشکوک پیرمرد ۶۰ ساله در غرب تهران و ضد و نقیض ‌گویی‌های دو گارگر افغان حاضر در محل باغ به بازداشت هر دو نفر آنها منجر شد.

صاحب‌خبر -
بازداشت 2 مظنون برای تحقیق درباره مرگ مشکوک مرد مسن
کد خبر: 671427
|
۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ۰۸:۲۵:۱۳

مرگ مشکوک پیرمرد ۶۰ ساله در غرب تهران و ضد و نقیض ‌گویی‌های دو گارگر افغان حاضر در محل باغ به بازداشت هر دو نفر آنها منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، صبح پنجشنبه بیست و پنجم مردادماه، ماموران یکی از واحد‌های گشت کلانتری 119 مهرآباد از طریق بی‌سیم از مرگ مشکوک مرد مسنی مطلع شدند. پس از آن ماموران کلانتری با حضور در محل و اطمینان از موضوع را در تماسی تلفنی به بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع دادند. سپس بازپرس سالار صنعتگر با شنیدن اطلاعات اولیه در مورد مرگ مشکوک که را در یک خانه مسکونی اتفاق افتاده بود راهی محل شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز مخابره شد تا تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه‌‌ای 2 طبقه شود که جسد در پاگرد طبقه اول آن افتاده بود. متوفی، 60 ساله به نظر می‌رسید  و در نگاه اول خونی که از سرش جاری شده بود به چشم می‌آمد. این در حالی بود که گزارش تیم پزشکی قانونی نیز حکایت از آن داشت که مرد براثر اصابت جسم سخت به سرش فوت کرده است.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد چند کارگر افغانستانی در طبقه دوم ساختمان مشغول تعمیرات بوده‌اند و متوفی نیز ساکن طبقه اول بود. به گفته کارگران مرد مسن برای بررسی آسیبی که به سقف خانه‌اش وارد شده، به طبقه دوم رفته بود اما دقایقی بعد به دلایل نامشخصی دچار این حادثه مرگبار شد.

در حالی که دو نفر از کارگران شاهد این اتفاق مرگبار بودند، یکی از آنها مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: مشغول کار بودیم که ناگهان متوفی پیش ما آمد و مدعی شد، سقف خانه‌اش به خاطر کارهای ما آسیب دیده است. او از ما درخواست کرد تا به خانه‌اش برویم و سقف را ببینیم. در مسیر راه‌پله‌ها بودیم که ناگهان روی پاگرد طبقه اول افتاد و سرش به زمین خورد.

در ادامه با توجه به تناقض‌گویی‌های این کارگر، کارگر دوم هم که جوان‌تر بود مورد بازجویی قرار گرفت که او نیز در گفته‌های خود دچار تناقض شد. بنابراین حساسیت موضوع افزایش یافت چون به نظر می‌رسید دو کارگر در  تلاش برای مخفی کردن موضوعی هستند. به این‌ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت هر دو آنها را صادر کرد و در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأمویت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.