شناسهٔ خبر: 68198470 - سرویس سیاسی
منبع: آریا | لینک خبر

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

برنامه وزير پيشنهادي علوم مورد تاييد اعضاي کميسيون قرار گرفت/ مسير توسعه هر کشور از آموزش مي‌گذرد

صاحب‌خبر -
برنامه وزير پيشنهادي علوم مورد تاييد اعضاي کميسيون قرار گرفت/ مسير توسعه هر کشور از آموزش مي‌گذرد
خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به فرآیند بررسی برنامه‌ها، سوابق و عملکرد وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، گفت: برابر آیین نامه داخلی مجلس، بررسی برنامه‌های 4 وزیر پیشنهادی آموزش و پروش، علوم، بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کمیسیون آموزش سپرده شد که اعضای کمیسیون پس از بحث و بررسی دقیق در این باره، نهایتا ضمن بیان دغدغه‌ها و لحاظ شروطی به برنامه‌های وزرای یاد شده رأی مثبت دادند.

به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت ، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس شورای اسلامی درجریان بررسی رای اعتمادبه برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در جمع خبرنگاران، گفت: در کمیسیون آموزش صلاحیت چهار وزیر آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان بررسی و به رای گذاشته شد .
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر اینکه با برنامه‌های چهار وزیر یاد شده در کمیسیون آموزش موافقت شد، افزود: مقرر است در روزهای آینده در صحن علنی برنامه وزرای بررسی شده به رای گذاشته شود .
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم با اکثریت آراء پذیرفته شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت چهاردهم با برنامه‌های وزرای پذیرفته شده با قدرت شکل بگیرد تا شاهد حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی معیشتی و مبارزه با فساد باشیم تا نفس تازه‌ای بر این کشور دمیده شود.
منادی با تاکید بر اینکه لوکوموتیو توسعه هر کشوری از آموزش می‌گذرد، اظهار داشت: امیدواریم به مسئله تعلیم و تربیت در کشور بهای بیشتری داده شود و همچنین بتوانیم در حوزه مهارتی و حرفه‌ای و شرکت‌های دانش بنیان در تمام حوزه‌ها با قدرت بیشتری ورود داشته باشیم./
پایان پیام