شناسهٔ خبر: 68151701 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

گوشت در استان سمنان ۶۵۰هزار تومان شد/ برخورد با متخلفان

سمنان- معاون استاندار سمنان از تصویب قیمت ۶۵۰ هزار تومان برای هر کیلوگرم گوشت در این استان خبر داد و گفت: با متخلفانی که این قیمت را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مدیریت بازار گوشت و برگزاری ستادهای تنظیم بازار در این ارتباط، بیان کرد: مقرر شده بود که از سوم تا چهارم مرداد به این سمت تا سقف ۶۵۰ هزار تومان در مراکز خرده فروشی عرضه شود.

وی افزود: دامداران و کسبه و کشتارگاه‌ها عمدتاً رعایت کرده‌اند اما تخلفاتی نیز در این حوزه شاهد بودیم که ضرب العجلی برای این کار در نظر گرفته شده است تا ستادهای تنظیم بازار استان به خصوص در سمنان و شاهرود نسبت به این حل این مشکل اقدام کنند و اگر این کار صورت نگیرد با استفاده از ظرفیت دادستانی و تعزیرات با شدت عمل با این امر برخورد شود زیرا نفع مردم را باید در نظر گرفت

معاون اقتصادی استاندار سمنان همچنین بیان کرد: عموم کشتارگاه‌ها و دامداران و مراکز عرضه با ما همکاری لازم را داشته‌اند و این سزاوار نیست که چند مورد سودجویی صورت گیرد و عدد در نظر گرفته شده در تنظیم بازار با حضور پشتیبانی امور دام، جهاد، صمت و … در نظر گرفته شده خدشه دار شود.

صادقی با بیان اینکه قیمت گوشت ۶۵۰ هزار تومان در استان سمنان تعیین شده و کار کارشناسی نیز روی آن صورت گرفته است در نتیجه نباید از این میزان تخلفی صورت گیرد، افزود: با متخلفان این عرصه برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازار گوشت سفید در استان سمنان در تعادل است و کمبودی نداریم، تاکید کرد: مردم نگرانی بابت کمبودها نداشته باشند چرا که همه اقلام مورد نیاز آنها تأمین شده است.

معاون استاندار سمنان همچنین گفت: تمهیدات لازم علاوه بر نیاز مواکب اربعین حسینی نیز در استان با همکاری ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است.