شناسهٔ خبر: 68151105 - سرویس بین‌الملل
منبع: مهر | لینک خبر

یک منطقه مسکونی دیگر در جنوب غزه با خاک یکسان شد

در حالی که بیش از ۳۱۰ روز از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد حملات هوایی و زمینی این متجاوزان علیه مناطق مسکونی در این باریکه که تقریباً چیزی از آن باقی نمانده ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که بمباران منطقه بنی سهیلا واقع در شرق شهر خان یونس چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

این جنگنده‌های صهیونیستی منزل جمیل مزهر معاون دبیرکل جبهه مردمی فلسطین در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند.

همزمان با حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، توپخانه این رژیم نیز منطقه شرقی شهر خان یونس را زیر آتش گرفت.

این حملات توپخانه ای شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت. شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منطقه مسکونی را در عبسان جدید واقع در شرق خان یونس با خاک یکسان کردند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، ۳۹ هزار و ۷۹۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۹۱ هزار و ۷۰۲ نفر رسیده است.