شناسهٔ خبر: 68147063 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید رئیسی الگوی جدید از حکمرانی را به نمایش گذاشت

استاندار اصفهان ضمن تاکید بر خدمت‌رسانی تا آخرین روز ماموریت در دولت گفت: شهید رئیسی الگوی جدیدی از تراز حکمرانی را به مردم هدیه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، سیدرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 75 درصد از مصوبات سفر دور اول مدیران استانی به شهرستان نطنز با تلاش مسئولان استانی و این شهرستان اجرا شده است.

مرتضوی ضمن اشاره به بازدید و افتتاح پروژه‌های مختلف در بخش‌های گوناگون خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف شهرستان نطنز تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوبی جهت توسعه و آبادانی صورت گرفته است که از مسئولان در این زمینه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

استاندار اصفهان افزود: با پیگیری‌های فرماندار و مدیران شهرستان نطنز و همراهی مدیران استان بسیاری از مصوبات به سرانجام رسید و بالغ بر 75 درصد از مصوبات نهایی شده است و در تلاش هستیم تا سایر مصوبات را نیز به چرخه خدمت وارد کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین میراث شهید جمهور آیت‌الله رئیسی سبک و سلوک مدیریتی بود که از خود به جای گذاشت، تاکید کرد: این شهید والامقام افق و الگوی جدیدی از تراز حکمرانی در انقلاب اسلامی را به مردم هدیه کرد.

مرتضوی گفت: در شورای اداری استان اصفهان به مدیران استان یادآور شده است که ایام پایانی دولت سیزدهم را همانند سایر اوقات غنیمت بشمارند و حتی لحظه‌ای برای خدمت به مردم غافل نشوند از این رو خدمت‌رسانی دولت سیزدهم تا آخرین لحظات و ثانیه‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/804