شناسهٔ خبر: 68099802 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

تمامی تمهیدات برای اتباع خارجه در نظر گرفته شده است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص تدابیر صورت گرفته برای تسهیل در گذر اتباع خارجی از مرز چذابه تگفت: تمامی تمهیدات برای تسهیل در تردد و اسکان اتباع خارجه در نظر گرفته شده اما شرط تردد آن ها از مرز داشتن روادید کشور عراق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در بازدید از پایانه مرز چذابه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خوزستان با تمام توان خود پای کار خدمت برای  زائران اربعین است اظهار داشت:  امسال نسبت به سال‌های گذشته زیرساخت های مناسبی برای پذیرش زائران تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه امسال رضایت مردم نسبت به گذشته افزایش دارد افزود: پذیرش زائران در هر 2 مرز استان بخصوص پایانه مرزی چذابه ، با شرایط مناسب و روان در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه در زمینه تامین آب معدنی و یخ پیش بینی‌های لازم انجام شده است ادامه داد: اگرچه شرایط آب و هوایی سختی را در پیش داریم اما تمهیدات لازم برای استراحت و تردد زائران در فضای مناسب انجام شده است همچنین  موکب داران و مجموعه شهرداری، استانداری و بسیج سازندگی سپاه برای خدمت به زائران تلاش‌های فراوانی دارند که یکی از اقدامات مهم نصب سایه بان و مه‌پاش در طول مسیر منتهی به عراق در مرز چذابه است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور در ادامه با بیان اینکه همچنین تعداد سرویس های بهداشتی نیز افزایش یافته و محل برای اسکان موقت رانندگان نیز در توقفگاه‌ها، پیش بینی شده است گفت: آسفالت و افزایش سطح توقفگاه چذابه یکی از اولویت ها بود که بیش از 30 هکتار به محدوده آن افزوده شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه سپاه استان نیز همراه با موکب داران و مردم آماده ارایه امکانات برای خدمت رسانی به زائران است گفت: فضای عمومی که باید در اربعین حاکم باشد، روز به روز بیشتر می‌شود و پرچم به‌دستانی را در مسیر مشاهده می‌کنیم که به سمت کربلا می‌روند و در طول مسیر از سوی مردم شریف دشت آزادگان به خوبی میزبانی می‌شوند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور همچنین در خصوص تدابیر صورت گرفته برای تسهیل در گذر اتباع خارجی از مرز چذابه تاکید کرد و افزود: تمامی تمهیدات برای تسهیل در تردد و اسکان اتباع خارجه در نظر گرفته شده اما شرط تردد آن ها از مرز داشتن روادید کشور عراق است.

انتهای پیام/735