شناسهٔ خبر: 68099552 - سرویس ورزشی
منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

المپیک 2024 پاریس ؛ اشک های علیپور پس از نرسیدن به مدال المپیک/ تنهایی جنگیدم اما نشد | کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار اعزامی ؛ رضا علیپور سنگ نورد کشورمان درباره کسب عنوان چهارمی المپیک اظهار داشت:  همه تلاشم را کردم. یک سال، یک شب راحت نخوابیدم. تنهایی،  نه مربی دارم، هیچ کسی را ندارم. تک و تنها. روز آخر هم دچار مصدومیت شدم و تاندون دستم نصفش پاره شد. نه مدال نقره، نه برنز و نه چهارمی برایم هیچ ارزشی ندارد.
وی افزود: این حرف ها را از غرور نمی زنم. من دارنده 21 مدال سنگ نوردی جهان هستم و افتخاراتم و مدال هایم از همه این سنگ نوردان حاضر در  المپیک بیشتر است. می خواهم یک چیزی بگویم. در انتهای عمق وجودم همه تلاشم را کردم و نشد دیگه. می خواستم برای ایران و مردمم افتخار قهرمانی المپیک را بیاورم اما نشد.
وی افزود: 9 صدم ثانیه با رکورد جهان فاصله دارم. من 4 سال رکورددار جهان بودم. شرمنده هستم، هر طور بگویم جمع نمی شود.
من قهرمان جهان هستم و قهرمان بازی های آسیایی هستم. چهارمی برای من توجیه نیست. من انتظار طلا داشتم. 
علیپور در شرایطی که با بغض صحبت می کرد، خاطرنشان کرد: تنهایی جنگیدم. 
به خاطر یک باخت می گفتند، علیپور تمام شد. خیلی بی معرفت هستند. همه مردم کشورمان ایران را دوست دارم. خاک پای همه مردم ایران هستم. شرمنده هستم و نشد.رضا علیپور سنگ نورد کشورمان در رقابت با حریفانش با چند صدم ثانیه اختلاف از رسیدن به مدال بازماند و در رده چهارم قرار گرفت.
علیپور موفق شد رکورد 4 ثانیه و 84 ثبت کند که بهترین رکورد او به شمار می رود.
 وی در حالی که نمی توانست جلوی اشک هایش را بگیرد، درباره این رقابت اظهار داشت: شرمنده همه مردم هستم، خیلی تلاش کردم، نشد دیگه. تنهایی جنگیدم و نشد.