شناسهٔ خبر: 68079242 - سرویس ورزشی
منبع: ایلنا | لینک خبر

رشیدی: پرسپولیس از نبود بیرانوند ضرر می‌کند/ خارجی‌های استقلال هندوانه سربسته هستند

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، درخصوص قرعه کشی لیگ برتر و برگزاری دربی تهران در هفته ششم، اظهار داشت: قرعه کشی بیشتر بر اساس شانس است و موردی نیست که بگوییم مشکل ساز بوده، به نظرم شفاف ترین کار فدراسیون همین قرعه کشی بود که همه مدیران و نمایندگان باشگاه‌ها و همچنین رسانه‌ها حضور داشتند.

وی افزود: برای تیمی که می خواهد خودش را نشان بدهد و به سمت قهرمانی حرکت کند، نباید فرق داشته باشد که هفته اول یا آخر با چه تیمی بازی دارد. باید نقاط ضعف را ترمیم کنند و از همان ابتدا برای نتیجه گیری وارد زمین شوند.

پیشکسوت فوتبال در مورد برگزاری دربی در هفته ششم گفت: به نظرم برگزاری دربی در هفته ششم زمان مناسبی برای هر دو تیم است. همیشه همینطور بوده که تا هفته پنجم تیم‌ها به هماهنگی لازم می‌رسند. از هفته پنجم به بعد جا می‌افتند چون تقریبا شناخت خوبی از سیستم و نفرات پیدا به دست می‌آید. هفته ششم تقریبا اواسط نیم فصل است. در هفته‌های رو به آخر ممکن است تیم‌ها مصدومان یا محرومانی داشته باشند. بنابراین هفته ششم زمان مناسبی است که تیم‌ها با آمادگی و شرایط خوبی مقابل هم قرار بگیرند.

پیشکسوت استقلال درمورد وضعیت نقل و انتقالات این تیم، عنوان کرد: چند بازیکن ایرانی خوب خریده‌اند. رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور و سامان فلاح نفرات خوبی هستند. در میان خارجی‌ها هم از سبک بازی بلانکو خوشم می‌آید ولی خارجی‌های جدید هندوانه سربسته هستند و فعلاً نمی‌شود در موردشان نظر داد. در مجموع بعید می‌دانم زوج‌هایی مثل: قایدی- دیاباته یا امید ابراهیمی و علی کریمی دوباره در استقلال تکرار شوند. پیرامون سوال شما هم باید بگویم با توجه به اینکه فصل هنوز شروع نشده باید چند هفته ابتدایی را ببینیم و پس از آن شرایط استقلال را از نظر فنی فنی تحلیل کنیم.

رشیدی در پایان با اشاره به جدایی بیرانوند از پرسپولیس هم گفت: یادش به خیر. علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی در تیم ملی امید شاگردان من بودند. ۳ ماه با آنها کار کردم و همان زمان می‌گفتم این دو نفر آینده فوتبال ایران هستند. خیلی خوشحالم که در فوتبال ما تا این حد بالا آمده‌اند. دروازه‌بان ستون تیم است و بدون شک جدا شدن بیرانوند می‌تواند روی نتایج پرسپولیس تاثیر بگذارد.​

انتهای پیام/