شناسهٔ خبر: 68065023 - سرویس اجتماعی
منبع: مهر | لینک خبر

قاضی زاده هاشمی:

شهادت هنیه تغییر تاریخ را رقم زد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه پیامبران با خبرنگاری حقایق را تبیین کردند، گفت: شهادت هنیه موضوع تغییر تاریخ خواهد بود و مساله‌ای رقم می‌زند که چهره عالم متفاوت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری گفت: رسالت خبرنگاران بیان حقایق برای مردم است. این حقیقت قدوسی نیست و آفریده شده است. همه پیامبران کارشان خبرنگاری بوده تا حقایق را بیان کنند برای همین مورد دشمنی واقع شده بودند.

وی افزود: تلاش برای ساکت و خاموش کردن حقایق توسط بنی امیه مشابه رژیم صهیونیستی است و دشمنان از هر امر درستی یک تقلب را می‌سازند و به خدمت می‌گیرند تا حقایق غلط به دنیا منتشر شود و رسانه متقلب و مزدور راه اندازی می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه به شهادت اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت: وی جهاد فی سبیل‌الله انجام داد و شهادت هنیه موضوع تغییر تاریخ خواهد بود و موضوعی رقم خواهد زد که چهره عالم متفاوت است.

هاشمی در ادامه درباره وضعیت اشتغال خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران بیان داشت: کاهش نرخ بیکاری از بالای ۱۹ درصد به ۷.۴ رسیده است و صندوق اشغال بنیاد شهید به عنوان دستگاه برتر بیشترین جذب منابع را داشته است همچنین ۲۲۰ هزار نفر تبدیل وضعیت شغلی در وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و وزارت نفت شدند

وی گفت: در مورد خودروهای وارداتی هم در موضوع خودرو قانون و آئین نامه انجام و ۳۰ هزار نفر مشمول شدند و اسامی به وزارت صمت اعلام و ثبت نام شده و بانک مرکزی باید کارهایی انجام دهند.

رئیس بنیاد شهید در مورد اختصاص خودرو داخلی گفت در این موضوع هم تفاهم نامه بین بنیاد و خودروساز انجام و دو سال است با پشتیبانی، تسهیلات برای دریافت خودرو ارزان قیمت انجام می‌شود و ۱۰ هزار مورد واگذاری صورت گرفته است.