شناسهٔ خبر: 68056344 - سرویس فرهنگی
منبع: گیمفا | لینک خبر

Black Myth: Wukong حالا پرفروش‌ترین بازی استیم است

صاحب‌خبر -

عنوان Black Myth: Wukong در فاصله دو هفته تا انتشار، با پشت سر گذاشتن Elden Ring به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شد.

Black Myth: Wukong هم‌اکنون در صدر فهرست مورد انتظارترین بازی‌های استیم قرار دارد و طرفداران مشتاقانه منتظر عرضه این بازی هستند.

به گفته توسعه‌دهندگان، این بازی رویکردی متفاوت با عناوین سولزلایک دارد و یک اثر اکشن نقش‌آفرینی خواهد بود. این تجربه با God of War مقایسه گردیده است و همین موضوع منجر شده تا هیجان پیرامون آن افزایش یابد. در حالی که استودیوی Game Science برای انتشار آن آماده می‌شود، حال این اثر به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شده است.

استیم دک در حال حاضر رتبه اول پرفروش‌ترین محصولات استیم را در اختیار دارد، اما در بخش بازی‌ها Black Myth: Wukong صدرنشین است. این اولین باری نیست که عنوان مذکور به این نقطه عطف می‌رسد. این اثر در زمان فعال شدن پیش‌خرید بلافاصله به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شد.

Black Myth: Wukong حالا پرفروش‌ترین بازی استیم است - گیمفا Black Myth: Wukong اکنون پرفروش‌ترین بازی استیم محسوب می‌شود.

به لطف انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree، بازی Elden Ring و این DLC برای چند هفته در بین پرفروش‌ترین عناوین استیم باقی ماندند. Elden Ring اکنون دومین بازی پرفروش استیم به شمار می‌رود.

انتظار می‌رود Black Myth: Wukong پس از انتشار دست‌کم تا چند هفته در بین پرفروش‌ترین عناوین استیم باقی بماند. این بازی در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد. نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس با تاخیر و در تاریخی نامعلوم در دسترس قرار خواهد گرفت.

امیر پورحسینی Amsc john117 شهروز Delta 4 SinCbg