شناسهٔ خبر: 68036475 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران تاکید کرد؛

ضرورت برنامه ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی فرودگاه مهرآباد

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بشیری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل ترافیکی و فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد که با حضور سالاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای فرودگاه، مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت ساماندهی جایگاه فعالیت تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد تاکید و اظهار کرد: ساماندهی رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد بسیار حائز اهمیت است زیرا تاکسیرانان در تماس مستقیم با مسافران هستند و روزانه حجم بالای تردد مسافران در فرودگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رفع ترافیک محدوده فرودگاه مهرآباد، افزود: لزوم حل موضوعات ترافیکی و حوزه حمل و نقل مجموعه فرودگاه از دیگر موضوعات مهم است و لازم است طی یک اقدام هماهنگ میان فرودگاه و تاکسیرانی عملیاتی شده که اثرات مطلوبی در بهبود فرآیند و تسهیل رفت و آمد مسافران خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی در فرودگاه مهرآباد بیان کرد: برنامه عملیاتی برای ساماندهی مسائل ترافیکی و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد در نظر گرفته شود تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری هم به رانندگان و هم مسافران ارائه دهیم.

بشیری تصریح کرد: نرخ کرایه و همچنین تعداد تاکسی‌های فعال فرودگاه نیز در برنامه ریزی مربوط به ساماندهی ترافیکی بایستی مورد توجه دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه بازدید از محل جایگاه تاکسی‌ها و اهمیت تأمین زیرساخت‌ها عنوان کرد: زیرساخت‌هایی وجود دارد و در همین راستا نیازمند تقویت آن و موضوعاتی همچون نصب سایه بان در محل جایگاه تاکسی‌های فرودگاه بیش از گذشته با توجه به ورود هوای گرم احساس می‌شود، سازه‌های موقت و ثابت می‌تواند کمک دهنده و تسریع کننده در ایجاد شرایط مناسب برای تاکسی داران فرودگاه مهرآباد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تهران خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی در محل جایگاه تاکسی داران فرودگاه مهرآباد صورت پذیرد و در همین راستا طرح ریزی مناسب باید صورت گرفته تا خدمات مطلوب هم برای رانندگان تاکسی و هم مسافران انجام پذیرد.

وی در پایان یادآور شد: شهرداری در خصوص اجرای فرآیندهای ساماندهی با هماهنگی فرودگاه مهرآباد اعلام آمادگی کرده که با طرح ریزی انجام شده، برنامه‌های عمرانی و اجرایی آن آغاز خواهد شد.