شناسهٔ خبر: 68019384 - سرویس بین‌الملل
منبع: تسنیم | لینک خبر

اهالی رام الله: به پاسخ رهبر انقلاب به ترور هنیه ایمان داریم

فلسطینیان ساکن کرانه باختری همزمان با انتشار خبر شهادت شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، با برگزاری راهپیمایی اعتراضی سراسری و اعتصاب عمومی، به این جنایت صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با انتشار خبر شهادت شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، فلسطینیان ساکن کرانه باختری با برگزاری راهپیمایی اعتراضی سراسری و اعتصاب عمومی، به این جنایت صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند.

 

.

 

ترور مذبوحانه شهید هنیه بار دیگر نشانگر این واقعیت را آشکار ساخت که کابینه نتانیاهو نه تنها تمایلی به آتش بس در غزه ندارد، بلکه پس از متحمل شدن شکست برابر مقاومت فلسطین در 7 اکتبر، به دنبال گسترش دایره درگیری‌ها در سطح منطقه‌ای است.

«مصطفی برغوثی»؛ دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین به خبرنگار تسنیم در کرانه باختری گفت: اسرائیل تصور می‌کند با این ترور سیاسی وحشیانه، پیروزی را در برابر شکست 7 اکتبر به سود خود رقم زده، اما اسرائیل امروز مرتکب بزرگ‌ترین حماقت در تاریخ خود شد چرا که با این اقدام به همه فلسطینی‌ها نشان داد که تنها راه تحقق آزادی فلسطین مبارزه و مقاومت است و اسرائیل هیچ زبانی جز زبان زور نمی‌شناسد.

کرانه باختری , فلسطین , مقاومت فلسطین , طوفان الاقصی , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , اسماعیل هنیه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس ,

بازخوانی پیشینه ترورهای رهبران مقاومت از یحیی عیاش تا شهید الرنتیسی و شیخ احمد یاسین در دهه‌های گذشته تا به امروز گواه این واقعیت است که سیاست ترور صهیونیست‌ها در نهایت به افزایش توانمندی‌های حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین منجر شده است.

 

«هشام ابوریا»؛ از رهبران جنبش آزادگان رام‌الله معتقد است ترور شهید هنیه اقدامی آمریکایی-صهیونیستی بود که با هدف گسترش دایره جنگ و برافروختن آتش جنگی منطقه‌ای جهت خروج نتانیاهوی جنایتکار از بحران غزه صورت گرفت.

کرانه باختری , فلسطین , مقاومت فلسطین , طوفان الاقصی , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , اسماعیل هنیه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس ,

وی در ادامه می‌افزاید: به ایران و رهبران سیاسی و نظامی آن ایمان و باور داریم و می‌دانیم که آنها پاسخ این ترور را خواهند داد.

انتهای پیام/