شناسهٔ خبر: 68012080 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

گفت‌وگوی مهر؛

شهادت «اسماعیل هنیه» امواج استکبارستیزی را دو چندان خواهد کرد

بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» اقدامی از روی استیصال رژیم صهیونیستی است که امواج استکبارستیزی را دوچندان خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی خلیفاوی، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی در ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار کرد: ترور «اسماعیل هنیه» اقدامی از روی استیصال رژیم منحوس صهیونیستی است که نشان می‌دهد جز اقدامات کور راهی برایش باقی نمانده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند در هیچ یک از محاسبات خود به نتایجی که می‌خواستند دست پیدا کنند از این رو شاهدیم که دست به اقداماتی می‌زنند که آن‌ها را بیشتر در باتلاق فروپاشی غرق خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: ترور «اسماعیل هنیه» دستاورد زیادی برای صهیونیست‌ها نخواهد داشت بلکه امواج استکبارستیزی را در دنیا دوچندان خواهد کرد و زمینه را برای غرق کردن رژیم صهیونیستی مهیا می‌کند.

خلیفاوی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تاوان سخت و سنگینی برای این جنایت خواهد پرداخت چرا که تجربه نشان داده بعد از به خاک افتادن هر شهیدی افراد دیگری سلاح او را در دست می‌گیرند که به مراتب سخت عزم تر هستند.

وی با تاکید بر اینکه راه شهدا تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت، گفت: دیر نباشد آن روزی که نابودی کامل رژیم صهیونیستی به تیتر نخست تمام رسانه‌های دنیا تبدیل شود.