شناسهٔ خبر: 67991753 - سرویس فرهنگی
منبع: تقریب | لینک خبر

پیام تسلیت اساتید مرکز تخصصی نبی‌الرحمه آذربایجان‌غربی در پی شهادت اسماعیل هنیه

مدیر، اساتید و دانش‌پژوهان مرکز تخصصی نبی‌الرحمه آذربایجان‌غربی در پی شهادت جانگداز رهبر مقاومت مردم فلسطین؛ اسماعیل هنیه پیام تسلیتی صادر کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، مدیر، اساتید و دانش‌پژوهان مرکز تخصصی نبی‌الرحمه آذربایجان‌غربی در پی شهادت جانگداز رهبر مقاومت مردم فلسطین« اسماعیل هنیه» پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر دستان پلید و فساد آفرین اسرائیل غاصب به خون پاک و مقدس مجاهدی نستوه و مبارزی خستگی‌ناپذیر آغشته شد و در پی این عمل ننگین و جنایتکارانه صهیونیست‌های جانی، فرزند برومند اسلام قهرمان میدان مبارزه با استکبار و استعمار دکتر اسماعیل هنیه که میهمان عزیز کشورمان بود به درجه رفیع شهادت رسید و ماهیت تروریستی و ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل بیش از پیش برای جهانیان آشکار شد.

ضمن محکوم کردن این جنایت ننگین و شرم آور و تسلیت این حادثه دردناک و جانسوز، باور و یقین داریم که این حرکات مذبوحانه نمی‌تواند بر روحیه محور مقاومت و ملت بزرگ و آزادیخواه فلسطین و حامیان فلسطین عزیز خللی وارد کند بلکه موجب گستردگی و تقویت مقاومت مسلمین و آزادگان جهان در مقابل آمریکای جنایتکار و ولد نامشروعش اسرائیل غاصب خواهد شد و مجاهدین راه اسلام و آزادی ضربات سنگینی بر پیکر در حال نابودی صهیونیست ها و اربابان وحامیان جنایتکار آنان وارد خواهند ساخت.

در این مقطع از تاریخ با توجه به مسائل و تحولات منطقه می‌طلبد همه ملت‌های مسلمان و کسانی که دغدغه آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین را دارند وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و نفرت و بیزاری خود را از آمریکا و رژیم تروریست اسرائیل اعلام دارند و بر حمایت قاطعانه از مردم مظلوم و آواره و گرسنه عزه ادامه دهند.

بی‌شک رژیم منفور صهیونیستی پاسخ قاطع و سختی در قبال انجام این جنایت دریافت خواهد نمود و انشالله روزی خواهد رسید که دستان به خون آلوده سران این رژیم منحوس و فاسد قطع خواهد شد و مجاهدین مسلمان پوزه ایادی و مزدوران اسرائیل غاصب را به خاک سیاه می‌مالند.

انتهای پیام/