شناسهٔ خبر: 67847469 - سرویس اقتصادی
منبع: فردا | لینک خبر

تغییر ساعت کار بانک ها در روزهای شنبه و یکشنبه | ساعت کار امروز بانک‌ها ۶ تا ۱۰ صبح

ساعت کار بانک ها برای شنبه و یکشنبه تا 11 قبل از ظهر تعیین شده اما وضعیت بورس به همراه ساتنا، پایا و چکاوک مبهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شورای اطلاع رسانی دولت درحالی فعالیت مراکز دولتی و بانک‌ها برای شنبه را از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح اعلام کرده که شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار روزهای شنبه و یکشنبه تمام واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق تا ۱۱ صبح خواهد بود!

براساس این گزارش، علاوه بر اختلاف در تعیین ساعت کار بانک ها، شرایط سامانه‌های ساتنا، پایا و چکاوک هم و وضعیت بورس با توجه به لزوم اتصال معاملات و پس از معاملات به بانک ها، معلوم نیست!

چرا که طبق اعلام سازمان بورس، امروز همه بورس ها ( بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس، بورس کالا، بورس انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی)، طبق روال عادی ( ساعت پیش از معاملات تا پایان معاملات 8:30 تا 12:30 ) باز خواهند بود! 

 ساعت کار امروز بانک‌ها ۶ تا ۱۰ صبح 

شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در سراسر کشور امروز شنبه ۶ مردادماه از ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

به گزارش تسنیم، شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: پیرو اطلاعیه دولت، ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در سراسر کشور با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق و متعاقب هماهنگی به عمل آمده با ‎بانک مرکزی، امروز شنبه 1403/05/06 از 6 تا 10 صبح خواهد بود.

پیش از این شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرده بود که ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق در روزهای امروز و فردا تا ساعت 11 صبح خواهد بود.