شناسهٔ خبر: 67841240 - سرویس استانی
منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه شهرستان بشاگرد:

دولت و مجلس منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم بشمارند

حوزه/ حجت الاسلام غلامی گفت: موفقیت دو قوّه، کنار گذاشتن تعلقات سیاسی و تقدم منافع ملی بر منافع جناحی و حرکت در مسیر همکاری حداکثری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد، در خطبه‌های نماز جمعه به یکی از آداب معاشرت سنت‌های حسنه الهی اشاره کرد و اظهار داشت: کمتر کسی است که عیب پنهانی یا آشکاری نداشته باشد.

وی افزود: افراد با شخصیت کسانی هستند که عیوب پنهانی افراد را نادیده می‌گیرند و از لغزش دوستان چشم پوشی می‌کنند و هرگز به رخ آنها نمی‌کشند.

وی تصریح کرد: این کار، اولاً سبب می‌شود آبروی مسلمان محفوظ بماند، آبرویی که ارزش آن به اندازه ارزش خون اوست، ثانیاً سبب می‌شود فرد خطاکار یا صاحب عیب جسور نگردد و سبب می‌شود رابطه مسلمان‌ها نیز با یکدیگر محفوظ بماند.

امام جمعه بشاگرد خاطرنشان کرد: در اسلام غیبت از بزرگ‌ترین گناهان شمرده شده و این همه تأکید برای حفظ آبروی مسلمانان است، از سویی دیگر می‌دانیم خداوند ستار العیوب است و دوست دارد بندگانش نیز ستار العیوب باشند و تغافل یکی از طرق پوشاندن عیوب مردم است.

امام جمعه بشاگرد ابراز کرد: موفقیت دو قوّه، کنار گذاشتن تعلقات سیاسی و تقدم منافع ملی بر منافع جناحی و حرکت در مسیر همکاری حداکثری است.

حجت الاسلام غلامی، با اشاره به اینکه مسئله‌ غزه، همچنان مسئله‌ اول دنیای اسلام است، عنوان کرد: پهپاد انصار الله یمن با قدرت با همه تجهیزاتی که رژیم اسرائیل دارد به هدف برخورد می‌کند و وحشت و زمینه ناامنی در اسرائیل و موج مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام. /