شناسهٔ خبر: 67830422 - سرویس ورزشی
منبع: تابناک | لینک خبر

تأیید محرومیت ۶ جلسه‌ای محمدی/ مهاجم استقلال دربی را از دست داد

با تأیید محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال این بازیکن بازی مقابل پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ بیست‌وچهارم را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته استیناف آرای خود را درباره چهار پرونده مختلف صادر کرد که سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده را منتشر کرده است که محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد.

*در خصوص استیناف آقای مهرداد محمدی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت بازیکن مذکور به شش جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی و پرداخت ۵ میلیارد ریال جزای نقدی به دلیل انجام مصاحبه بعد از بازی پیکان و استقلال و بیان مطالبی توهین آمیز به ارکان فدراسیون فوتبال با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقای جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال به پرداخت ۵۰ میلیارد ریال جریمه نقدی و آقایان سیدحسین حسینی و روزبه چشمی بازیکنان تیم فوتبال به پرداخت هر یک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و باشگاه استقلال به جهت مسئولیت تضامنی تخلف نامبردگان، به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی به لحاظ مصاحبه علیه مقامات رسمی مسابقه و اظهارات خلاف واقع نظر به اینکه اولاً دستورالعمل هیئت رئیسه سازمان لیگ که به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است در خصوص تکرار تخلف در مرحله سوم، متخلف را صرفاً مشمول چهل میلیارد ریال جریمه دانسته است. لذا تشدید جریمه آقای نکونام مخالف مندرجات دستورالعمل است، لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با اصلاح جریمه آقای نکونام به ۴۰ میلیارد ریال دادنامه تجدیدنظرخواسته در سایر قسمت‌ها عیناً تأیید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقای حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر پرداخت مبلغ بیست میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال از طریق انجام مصاحبه بعد از بازی پرسپولیس و هوادار با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.