شناسهٔ خبر: 67825688 - سرویس سیاسی
منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا ملامحمد محمودی در گفت وگو با تقریب:

نهادهای فرهنگی و مذهبی در شبهه افکنی دشمن راهکارهای مقابله درست ارائه دهند

امام جمعه شهرستان روانسر گفت: نهادهای فرهنگی و مذهبی نباید در مقابل این خطر بزرگ منفعل باشند آنان باید امروز عملگراتر از گذشته در میدان حضور پیدا کنند و باید در برابر شبهه افکنی عقیدتی و ایمانی دشمنان راهکارهای مقابله درست را ارائه دهند.

صاحب‌خبر -
ماموستا ملامحمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: امروز عناد دشمنان علیه کشورمان و دیگر کشورهای اسلامی به جنگ نرم و عقیدتی تبدیل شده است.
 
امام جمعه شهرستان روانسر در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه صدمات جنگ نرم بسیار خطرناک تر از جنگ سخت است، عنوان کرد: در جنگ نرم و رسانه‌ای متأسفانه تاکنون از ظرفیت‌هایی که داریم استفاده مناسبی نکرده ایم که این یک معضل و کم کاری است و نباید اجازه دهیم که دشمن با جنگ نرم خود هرآنچه که می خواهد به نسل نوجوان و جوان ما القا کند.
 
وی تصریح کرد: در جنگ نرم فکر و عقاید مخاطب مورد هجمه قرار می‌گیرد و این هجمه یک ضربه بسیار عمیق و طولانی مدت است ولی در جنگ سخت یا همان جنگ کلاسیک اینگونه نیست و شدت صدمات در مدت زمان کوتاهی التیام پیدا می‌کند.
 
ماموستا محمودی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هدف اصلی جنگ نرم دشمنان علیه جهان اسلام به ویژه کشورمان تخریب باورهای نسل نوجوان و جوان جامعه است زیرا دشمن به خوبی می‌داند که این نسل، آینده ساز این مملکت خواهند بود بنابراین با القاء آنچه که خود می‌پسندد تلاش دارد کشور و نظام را در آینده دچار چالش کند.
 
وی ادامه داد: نهادهای فرهنگی و مذهبی نباید در مقابل این خطر بزرگ منفعل باشند آنان باید امروز عملگراتر از گذشته در میدان حضور پیدا کنند و باید در مقابل شبهه افکنی عقیدتی و ایمانی دشمنان راهکارهای مقابله درست را ارائه دهند.
 
امام جمعه شهرستان روانسر یادآور شد: استحاله فکری نسل‌های نوجوان و جوان آینده کشورمان را متزلزل می‌کند و همین موضوع می‌تواند از صدها جنگ سخت خطرناک‌تر باشد زیرا استحاله فرهنگی این نسل به نوعی تخریب بنیان‌های فکری و عقیدتی و ایمانی در کشورمان است.
 
ماموستا محمودی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین نباید اجازه دهیم نوجوانان و جوانان ما از معنویات به ویژه قرآن کریم فاصله بگیرند زیرا تاریخ اسلام ثابت کرده است که انس با قرآن و معنویات و مذهب یک عامل بسیار مهم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است.
 
انتهای پیام/