شناسهٔ خبر: 67818040 - سرویس ورزشی
منبع: بهار | لینک خبر

یک آردا گولر متفاوت

آنچلوتی خبر داد: سورپرایز بزرگ فصل رئال

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: آردا گولر، ستاره ترکیه‌ای، قصد دارد در سال آینده یکی از بازیکنان تعیین کننده رئال باشد و همانطور که آنچلوتی قبلاً پیش‌بینی کرده بود، احتمالا در خط حمله بازی خواهد کرد اما او نقش‌های متفاوتی در طول فصل ایفا خواهد کرد.
لیست مهاجمان رئال مادرید در حال حاضر و به نقل از سایت رسمی باشگاه، پنج بازیکن است: کیلیان امباپه، وینیسیوس، رودریگو، براهیم و اندریک. اما، عملاً، نفر ششمی در آنجا وجود دارد که موقعیت‌های گل با او دو برابر می‌شود: آردا گولر.
طبق گزارش آاس، این استعداد جوان سورپرایز آنچلوتی برای فصل بعد خواهد بود، بازیکنی که می‌تواند در خط هافبک ظاهر شود، در حمله به عنوان وینگر راست یا چپ و حتی به عنوان مهاجم مرکزی نیز بدرخشد. او در یورو 2024 برای ترکیه در این پست بازی کرد و یک سوپرگل نیز زد. آردا در یورو نشان داد که قابلیت بازی در چندین پست مختلف را دارد و بدون شک بیش از همه باعث خوشحالی کارلتو شد.
آنچلوتی، در فصل گذشته پیش‌بینی می‌کرد که جایی که گولر بیشترین احتمال درخشش را دارد، فاز تهاجمی است: «فکر می‌کنم هر چه به دروازه نزدیک‌تر باشد برای او بهتر است. آردا واقعا تاثیرگذار است و در فضای محدود خیلی راحت گل می‌زند چون استعداد خاصی دارد.»
ما در مورد پسری صحبت می‌کنیم که تعداد گل‌هایش بیشتر از دقایق بازی است و این فقط می‌تواند یک نعمت برای رئال باشد: شش گل در 440 دقیقه، یعنی یک گل در هر 73 دقیقه.
اما کارلتو نمی‌تواند فقط او را به عنوان یک هافبک قرار دهد. اصولا آردا به دلیل محدودیت‌های فیزیکی بازیکنی مناسب برای نبردهای تن به تن میانه زمین نیست و کارلتو می‌داند که از او باید نزدیک به دروازه استفاده کند. شاید فقط در مواقعی که شرایط ایجاد کند، آردا کمی عقب‌تر برود.
کارلتو در جشن قهرمانی رئال در میدان سیبلس خطاب به هواداران گفت که فصل بعد از آردا چیزهای بیشتری خواهید شنید. مربی ایتالیایی مرد عمل کردن به وعده‌هایش است و آردا نیز قرار است سورپرایز بزرگ او باشد.