شناسهٔ خبر: 67816267 - سرویس سیاسی
منبع: آریا | لینک خبر

عثمانی در تذکر شفاهی؛

من معذرت می خواهم اگر گفتم مجلس پادگان است/جایگاه مجلس و نمایندگان برایم از همه چیز مهم تر است

صاحب‌خبر -
من معذرت می خواهم اگر گفتم مجلس پادگان است/جایگاه مجلس و نمایندگان برایم از همه چیز مهم تر است
خبرگزاری آریا - نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ضمن عذرخواهی از نمایندگان به تشریح دلیل اظهارات خود در صحن مجلس پرداخت.

به گزارش خبرگزاری آریا، محمد قسیم عثمانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن عذرخواهی از نمایندگان مجلس گفت: من از همگی عذرخواهی می کنم، من عضوی از شما هستم و جایگاه مجلس و نمایندگان برایم از همه چیز مهم تر است.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من انقدر تحت فشار عصبی قرار گرفتم چرا که می توانید از آقای متفکرآزاد بپرسید که چند بار مراجعه کردم و از آقای حاجی بابایی بپرسید چند بار خواهش کردم و گفتم 30 طرح اعلام وصول شده که طرح من در اول این لیست قرار داشت چرا اجازه نمی دهید که طرح شود. من را توجیه کنید.
وی تصریح کرد: من یاغی نیستم بلکه یک دانشگاهی هستم، این طرح که ارائه دادم سالانه 5 هزار میلیارد تومان از هزینه های مردم را کم می کند، مگر حضرت آقا نفرمودند قانونگذاری کنید برای خدمت به مردم، این هم خدمت به مردم است.
عثمانی یادآور شد: من معذرت می خواهم اگر گفتم اینجا پادگان است چرا که ما آبرو و کشورمان را مدیون پادگان ها هستیم و من خاک پای کسانی هستم که در پادگان ها، مرزها عزت و ناموس مان را حفظ کردند.
وی افزود: منظور من از پادگان این است که رابطه، فرماندهی و فرمانبری در مجلس نیست و آئین نامه داخلی می گوید چطور مجلس باید اداره شود، اگر آئین نامه را رعایت نکردم بگویید بیخود طرح ارائه دادید.
علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس که ریاست صحن را برعهده داشت، در پاسخ به وی افزود: از عذرخواهی شما ممنونیم ضمن اینکه قبلا توضیحات لازم را در این رابطه داده بودم./
پایان پیام