شناسهٔ خبر: 67772927 - سرویس سیاسی
منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

راز قتل مرد نگهبان بعد از 10 سال فاش شد

نگهبان گاراژی که ۱۰ سال توانسته بود راز قتلی را مخفی کند، سرانجام به دام قانون افتاد.

صاحب‌خبر -
راز قتل مرد نگهبان بعد از 10 سال فاش شد
کد خبر: 668108
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۱ ۰۸:۲۵:۱۶

نگهبان گاراژی که ۱۰ سال توانسته بود راز قتلی را مخفی کند، سرانجام به دام قانون افتاد.

به گزارش سایت جنایی، در سال ۹۳ آتش سوزی در یک گاراژ گزارش شد و امدادگران آتش‌نشانی پس از خاموش کردن آتش با جسد مردی روبرو شدند. پس از آن جسد مورد معاینه قرار گرفت و مشخص شد جسد متعلق به مردی است که آثار ضرب و جرح روی بدنش روی بدنش مشهود بود.  در ادامه معاینات مشخص شد علاوه بر ضرب و جرح، شیار گردنی که حکایت از خفگی دارد روی بدن او دیده می‌شود و در واقع به قتل رسیده است.

به این ترتیب پرونده وارد فاز جنایی شد و کارآگاهن پی بردند مقتول مردی 45 ساله بود که به عنوان نگهبان مشغول به کار بود. با شناسایی محل کار مقتول، فردی که در گاراژی روبروی آنجا نگهبان بود، تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: شب حادثه دیدم زن و مردی به محل کار ما آمدند و رفتند. همچنین من پسر خوانده‌ای دارم که فرزند زن اولم است. او با مقتول خیلی شوخی می‌کرد و سر همین با هم به مشکل خورده بودند. من فکر می‌کنم قتل کار او باشد.

به این ترتیب ماموران پسر جوان را دستگیر کردند. او  گفت: من ربطی به قتل ندارم و زمان قتل شهرستان بودم.

ادعای این مظنون در بررسی‌های پلیسی تایید شد. همچنین زن و مردی که نگهبان گاراژ روبرو مدعی بود آنها را دیده است شناسایی و آنها نیز از اتهام قتل تبرئه شدند.

تحقیقات ادامه یافت و سرانجام بعد ۱۰ سال گوشی مقتول روشن شد. با شناسایی متهم شناسایی شده مشخص قاتل همان نگهبان روبرویی است که دیگران را متهم می‌کرده است. او مدت ۱۰ سال گوشی مقتول را نزد خود نگه داشته بود. متهم پس از بازداشت گفت: مقتول خیلی با من شوخی می‌کرد و شوخی‌هایش نامناسب بود، آن شب کتکش زدم و بعد هم با کمربند او را خفه کردم و آتش زدم که معلوم نشود کشته شده است.