شناسهٔ خبر: 67761200 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

در ایام ماه محرم؛

مردم اصفهان۹۰ میلیارد تومان در پویش اطعام و احسان حسینی کمک کردند

اصفهان - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم نیکوکار اصفهان در دهه اول محرم ۹۰ میلیارد تومان در پویش اطعام و احسان حسینی به نیازمندان و مددجویان کمک کردند.

صاحب‌خبر -

علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از مساعدت نیکوکاران در پویش اطعام و احسان حسینی، اظهار داشت: خیران در دهه اول محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با مساعدتی بالغ بر ۹۳ میلیارد تومان در اجرای این پویش مشارکت کردند.

وی با اشاره به رشد مساعدت‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: در اجرا و برگزاری این طرح از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با حضور خیران استفاده شده و ۲۳۹ مرکز نیکوکاری نیز برای جمع آوری، طبخ، و توزیع غذای گرم و بسته بندی بسته‌های معیشتی همکاری داشتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان حضور و همراهی خیران در مناسبت‌های ملی و مذهبی برای کمک به نیازمندان را مایه آرامش و رونق معیشت این قشر مطرح کرد و افزود: در این مدت بالغ بر ۹۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

وی گفت: عموم مردم خیر اندیش می‌توانند تا پایان ماه صفر برای مشارکت در پویش اطعام واحسان حسینی علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند.