شناسهٔ خبر: 67738548 - سرویس سیاسی
منبع: شفقنا | لینک خبر

ولایتمدار در گفت‌وگو با شفقنا: برخی از کشورها در دفاع از مردم غزه نمره مردودی می‌گیرند/ حقوق بشر در غزه به محاق رفته است

صاحب‌خبر -

شفقنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت قدرت های بزرگ در برابر بسته های پیشنهادی آتش بس در غزه، گفت: قدرت های بزرگ، فقط به دنبال رسیدن به اهداف خودشان هستند و هر زمان که قرار است مذاکرات به نتیجه برسد، با آن مخالفت می کنند.

سالار ولایتمدار در گفت‌وگو با خبرنگار شفقنا در رابطه با وضعیت غزه، اظهار کرد: یکی از جاهایی که حقوق بشر به محاق رفته و زیر پا له می‌شود، غزه است؛ مدعیان حقوق بشر هم شاهد وضعیت مردم غزه هستند، اما به دلیل وابستگی به قدرت های بزرگ در سکوت مرگباری به سر می برند و در این میان، شما رسانه ها به دنبال آگاه کردن دنیا نسبت به تضییع حقوق مردم مظلوم غزه هستید که جای تشکر و قدردانی دارد.

ولایتمدار نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت نه تنها شکست نخورده بلکه محکم تر هم شده است. اما اینکه آتش بش چه زمانی به نتیجه می رسد باید گفت، قدرت های بزرگ، فقط به دنبال رسیدن به اهداف خودشان هستند و هر زمان که قرار است مذاکرات به نتیجه برسد، با آن مخالفت می کنند؛ ولی هر چقدر بخواهند حقوق ملت فلسطین را نادیده بگیرند، بالاخره روزی تسلیم آن خواهند شد.

آقای ولایتمدار تصریح کرد: به نظر من، گره بحران غزه، فقط با مقاومت و هوشیاری مردم و تلاش رسانه ها در بیداری ملت ها باز می شود و فشار ملت های آزادی‌خواه علیه حاکمان خود که جبهه باطل را تقویت می کنند، راهکار اساسی برای مقابله با جنایات اسراییل است.

وی در خصوص عملکرد کشورهای عربی و منطقه در برابر وضعیت غزه، گفت: بعضی از کشورهای اسلامی و همسایه، در این رابطه، مردود هستند اما بعضی از کشورها هم تلاش های خوبی در این زمینه ارائه دادند؛ اما من معدل را به نفع بشریت و آزادگی می‌بینم و انشاالله احقاق حقوق واقعی برای بشریت محقق شود.