شناسهٔ خبر: 67710122 - سرویس علمی-فناوری
منبع: گیمفا | لینک خبر

تصاویر خود را تا ۸ برابر با هوش مصنوعی رایگان باکیفیت کنید.

صاحب‌خبر -

استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش وضوح تصاویر، به فرآیندی اشاره دارد که در آن الگوریتم‌های یادگیری عمیق تصاویر موجود را تجزیه و تحلیل کرده و سپس پیکسل‌های اضافی را به منظور افزایش رزولوشن تصویر بدون از دست دادن کیفیت به آن اضافه می‌کنند. این تکنولوژی عمدتاً برای بهبود عکس‌های قدیمی، افزایش کیفیت تصاویر با رزولوشن پایین برای چاپ یا برای کاربردهای دیجیتال که نیاز به رزولوشن بالاتری دارند، مفید است.

با این روشی که در ادامه توضیح دادم براحتی و رایگان عکست رو ۸ برابر با کیفیت کنید.

در یک روز بارانی، علی در حال ورق زدن آلبوم خانوادگی قدیمی خود بود. هنگامی که به عکس پدربزرگش رسید، که سال ها از عکاسی این عکس میگذشت، چیزی در نگاه پدربزرگش توجه او را جلب کرد، و یاد خاطرات قدیمی افتاد که احساس خوبی از این عکس بهش دست میداد.

آلبوم قدیمی

می‌خواست این عکس بزرگ تر و چاپش کند و روی دیوار اتاقش نصب کند، اما کیفیت پایین عکس این امکان را از او می‌گرفت. هر اقدامی برای بزرگ‌نمایی عکس منجر به از دست رفتن جزئیات بیشتر و تار شدن تصویر می‌شد.علی در مورد چالش خود با دوستش سارا صحبت کرد که در زمینه فناوری اطلاعات تخصص دارد.سارا به او گفت که هوش مصنوعی می‌تواند به او کمک کند و همینطور سارا عکس هایی که تابحال بزرگنمایی کرده بود به علی نشان داد و علی از این هوش مصنوعی واقعا حیرت زده شده بود. علی از سارا سوال پرسید چطوری این همه عکس رو باکیفیت کردی؟ سایت خاصی سراغ داری ؟

سارا لبخندی زد و گفت : همش با سایت دکو دی ال Decodl.net ! و کاملا رایگان، بیا تا بهت یاد بدم.

آموزش استفاده از سایت دکو دی ال

قدم اول : ثبت نام در سایت دکو دی ال

ابتدا باید بری توی سایت دکو دی ال در بخش ثبت نام با ایمیل یا موبایل یا جیمیل (هرکدوم راحت تری) ثبت نام کنی.

قدم دوم : آپلود عکس

در صفحه اصلی سایت در بخش جستجو گزینه جستجو با عکس رو بزن و سپس عسکت رو آپلود کن.

جستجو عکس

قدم سوم: انتخاب گزینه بزرگنمایی

بعد از آپلود شدن عکس، عکس شما در ۱۰ سایت برتر جستجو میشود و عکس های مشابه یا خود عکس نمایش داده میشود که این بخش بیشتر برای طراحان کاربر دارد و میتوانند عکس های مشابه المان مورد نظر رو ببینید و هرکدوم رو خواستند سریع دانلود کنند.

بعد از نمایش عکس خودتون دو گزینه بزرگنمایی به ۴X و بزرگنمایی به ۸X میادش و میتونی تا ۴ برابر یا ۸ برابر عکس رو باکیفیت کنی.

بزرگنمایی هشت برابری عکس

️فرآیند بزرگنمایی بین ۱۰ دقیقه تا نیم ساعت گاها زمان میبرد.

قدم چهارم: نمایش فرآیند بزرگنمایی

برای دیدن بزرگنمایی انجام شده و همچنین فرآیند بزرگنمایی به بخش پردازش های هوش مصنوعی در پروفایل کاربری مراجعه کن، هر عکسی که در مرحله بزرگنمایی باشد بصورت لودینگ نمایش میدهد و عکسهایی که بزرگنمایی شون تکمیل شده باشد لینک دانلودشون مشخص است و میتونی دانلود کنی.

علی جان اینم نتیجه نهایی تصویر شما که کیفیتش عالی شده و میتونی در ابعاد بزرگ چاپش کنی.

افزایش کیفیت تصویر

حالا که با نحوه آموزش بزرگنمایی آشنا شدی بریم چندتا ویژگی دیگه این سایت روهم بهت توضیح بدم.

امکانات بیشتر سایت دکو دی ال

حذف پس زمینه آنلاین تصاویر با هوش مصنوعی (رایگان)

خیلی وقت ها ممکن است تصویری که از یک محصول گرفته مشود و یا تصویر رایگانی که از یک سایت دانلود می کنید دارای پس زمینه مناسبی نباشد و یا بخواهید از خود سوژه در یک طرح دیگر استفاده کنید و نیاز دارید که پس زمینه عکس را حذف کنید. حالا سوالی که برای شما پیش می آید این هست که چگونه می توان در کمترین زمان ممکن بتوان سوژه را از زمینه جدا کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم، برای این کار کافیه برید در سایت دکو دی ال و طبق روال بالا عکس رو آپلود کنید و سپس گزینه حذف پشت زمینه با هوش مصنوعی رو بزنید تا براحتی پشت زمینه عکس حذف شود.

وضوح چهره آنلاین با هوش مصنوعی (رایگان)

برای افزایش وضوح تصویر سایت های مختلف و برنامه های زیادی وجود دارند که هر کدام محدودیت هایی مانند تعداد و قیمت های دلاری بالا دارند یکی از امکانات سایت دکو دی ال این است که میتوانید به رایگان کیفیت تصویر خود را با هوش مصنوعی افزایش دهید برای آموزش این ویژگی این پست را ببینید.

خلق تصویر رایگان با هوش مصنوعی

احتمالا برای شما پیش آمده است که در گوگل و یا سایت های استوک عکس به دنبال تصویری بگردید اما بعد از جستجو به نتیجه مطلوبی نرسیده باشید. و برای طراحی تصویر تصمیم گرفته باشید که خود اقدام به تولید تصویر کنید ولی برای طراحی تصویر نیز نیازمند خواهید بود که در این زمینه هم تخصص داشته باشید. که این مورد هم برای خیلی از افراد امکان پذیر و یا آسان نیست، یکی از امکانات سایت دکو دی ال این است اگر در سرچ عکس به نتیجه مطلوبی نرسید مثلا اگر در سایت سرچ کنید “قالب یخ” بیش از ۳ میلیون عکس نمایش داده میشود یا مثلا “دختر موفرفری کارتونی” یا هر عبارت فارسی، اگر در بین این عکس ها نتیجه مطلوبی نرسید میتوانید از گزینه خلق تصویر رایگان دکو دی ال استفاده کنید تا تصویر جدید خلق شود.

جستجوی هوشمند تصاویر

شاید برایتان پیش آمده که به دنبال یک تصویر خاص بگردید و ساعت‌ها وقت صرف این کار کنید و باز هم نتوانید آن را پیدا کنید. گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید که در چندین سایت مختلف به جستجو بپردازید، بدون آنکه نتیجه‌ای حاصل شود.سایت دکو دی ال دارای، ابزار هوشمند و قدرتمند سرچ عکس است که به شما امکان می‌دهد هم با استفاده از تصاویر و هم با استفاده از کلیدواژه‌ها به جستجو بپردازید.

توصیه میکنم اگر طراح هستید حتما به این پست آموزشی سر بزنید و تجربه جذاب سرچ عکس ساده رو تجربه کنید.

دانلود سریع و اتوماتیک از ۲۲ سایت معروف دانلود عکس

یکی دیگر از امکانات سایت دکو دی ال این است که  از ۲۲ سایت معروف عکس و فوتیج دانلود اتوماتیک و سریع انجام بدید، وبسایت های زیر رو فعلا پشتیبانی میکند:

سایت های پشتیبانی عکس : Shutterstock , Adobestcok, Freepik, Envato elements, Vecteezy, Istockphoto, Depositphotos, Dreamstime, 123rf, Vectorstock, Alamy, YellowImages, Flaticon, Iconscout, ui8,PNGTree
سایت های پشتیبانی فوتیج (فیلم) : Shutterstock video, Freepik video, Adobestock video, Istock video, Motion Array

اگر میخواهید دانلود رایگان از شاتراستوک را تجربه کنید و اعتبار هدیه از سایت دکو دی ال بگیرید این پست آموزشی رو ببین و لذت ببر.

نتیجه گیری

سایت دکو دی ال با استفاده از هوش مصنوعی به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت رایگان تصاویر خود را تا ۸ برابر با کیفیت کنند، پس‌زمینه تصاویر را حذف کنند، وضوح چهره‌ها را افزایش دهند و حتی تصاویر جدید خلق کنند. این سایت با امکانات متنوع و کاربری ساده، ابزار قدرتمندی برای طراحان و کاربران عادی فراهم می‌کند تا تصاویر خود را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشند و از منابع معتبر دانلود کنند. این ویژگی‌ها باعث شده تا دکو دی ال به یکی از ابزارهای محبوب در زمینه ویرایش و بهبود تصاویر تبدیل شود.