شناسهٔ خبر: 67696354 - سرویس ورزشی
منبع: میزان | لینک خبر

سیف‌پور: کشتی‌گیران در المپیک نباید جایی برای پشیمانی باقی بگذارند/ طالقانی: کشتی در المپیک ۴ مدال می‌گیرد

دو پیشکسوت کشتی اظهاراتی را درباره وضعیت تیم‌های کشتی ایران در بازی‌های المپیک بیان کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - محمدابراهیم سیف‌پور، نفر سوم بازی‌های المپیک و دارنده ۲ مدال طلا و یک نقره کشتی آزاد جهان اظهار داشت: من در میان کشتی‌گیران و سر تمرین ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های المپیک بودم، همه خوب هستند و از موقعیت خوبی برخوردارند. باید با مغز، فکر و همه‌ بدنشان کار کند تا به هدفشان برسند.

وی تاکید کرد: نباید اینطور باشد که روی تشک بروند و بیایند بگویند‌ ای کاش این کار را کرده بودیم، بهتر است همان کاری که درست است را انجام دهند و کم نیاورند.

سیف پور خاطرنشان کرد: المپیک میدانی است که چهار سال یک بار برگزار می‌شود و پشیمانی یعنی برای جبران باید تا چهار سال که خیلی زیاد است صبر کرد. ان‌شاالله کشتی‌گیران فرنگی و آزاد بتوانند ۵-۴ مدال خوب بگیرند.

محمدرضا طالقانی، رئیس اسبق فدراسیون کشتی نیز در اینخصوص گفت: ما ۴۰ ورزشکار را در المپیک داریم، اما من هنوز نظرم این است که همه نگاه‌ها به کشتی خواهد بود و حق هم همین است. 

وی تصریح کرد: حالا که به اینجا رسیدیم همه دنبال این هستند که ببینند کشتی‌گیران چه مدال‌هایی کسب می‌کنند. من به شما نوید می‌دهم هنوز هم کشتی بار مسئولیت همه رشته‌ها را بر دوش می‌کشد.

پیشکسوت کشتی تاکید کرد: من به‌عنوان کسی که پنجاه سال است با کشتی هستم، به شما این قول را می‌دهم که در روز آخر کشتی ما در فرنگی و آزاد ان‌شاالله چهار مدال خواهد داشت.

انتهای پیام/