شناسهٔ خبر: 67692487 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

استقرار دیزل ژنراتور در مرکز بهداشتی شهید سلیمانی شلمچه

اهواز - دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از استقرار یک دستگاه دیزل ژنراتور ۳۵۰ کاوا در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی شلمچه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، افشین دریانبرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی و به به دلیل اهمیت پایداری برق در مراکز درمانی و حساسیت تجهیزات پزشکی و درمانی، انتخاب یک ژنراتور مناسب برای مواقع اضطراری بسیار ضروری است.

دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیزل ژنراتور برق ۳۵۰ کاوا مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز شلمچه به منظور ارتقای زیرساخت‌های این مرکز درمانی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تحویل و با حضور مدیر مرکز بهداشتی درمانی وفوریت‌های پزشکی شهید سلیمانی شلمچه، مسئول مرکز راهبری عملیات خدمت‌رسانی و با نظارت دفتر فنی و منابع فیزیکی در مرکز یاد شده مستقر شد.

وی افزود: این دستگاه که به زودی راه‌اندازی و در مدار قرار می‌گیرد در مواقع اضطراری به عنوان دیزل ژنراتور پشتیبان، برق بخش‌های مختلف مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی شلمچه را پوشش خواهد داد.

دریانبرد بیان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تمام امکانات خود را بسیج خواهد کرد تا به بهترین نحو ممکن خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی انجام شود.