شناسهٔ خبر: 67681694 - سرویس بین‌الملل
منبع: فرارو | لینک خبر

مقتدی صدر: نمی‌دانیم شاید «ترور ترامپ» فیلم تبلیغاتی باشد!

رهبر جریان صدر در عراق، گفت: بنابراین حامیان غرب و آزادی‌خواهی باید عبرت بگیرند و منصفانه بنگرند و بدانند که همه اقدامات غرب دروغ است و هیچ اعتبار و شفافیتی ندارد.

صاحب‌خبر -

«مقتدی صدر» به حادثه ترور نافرجام رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا واکنش نشان داد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما باید از هر آنچه در این دنیای کوچک ما می‌گذرد، درس بگیریم! به‌ویژه از آنچه در ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد. از مبارزه برای قدرت و انحراف دموکراسی و انتخابات از مسیر مسالمت‌آمیز خود! همچنین از تلاش برای ترور رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی ریاست‌جمهوری آنها!

مقتدی صدر در ادامه نوشت: این حادثه ترور صرف‌نظر از اینکه واقعی یا بخشی از یک فیلم تبلیغاتی از قبل طراحی شده باشد، نشان می‌دهد آمریکا و ادعاهایش مبنی بر ابرقدرت بودن یا مدافع دموکراسی بودن یا اولین حامی دموکراسی و یا گسترش‌دهنده صلح و مخالف با خشونت، همگی نادرست، دروغ و ادعایی صرف است که حقیقت ندارد، این رخداد پیامی روشن برای جوانان غرب‌زده دارد که گمان می‌کنند غربی‌ها طرفداران صلح و حامیان دموکراسی یا آزادی هستند!

صدر افزود: بنابراین حامیان غرب و آزادی‌خواهی باید عبرت بگیرند و منصفانه بنگرند و بدانند که همه اقدامات غرب دروغ است و هیچ اعتبار و شفافیتی ندارد. این حادثه ترور چیزی نیست جز یک سری شواهد غیرقابل انکار از بازی غرب با مغز جوانان عربی و اسلامی و کشور‌هایی که به اصطلاح آنان جهان سوم است.