شناسهٔ خبر: 67680321 - سرویس ورزشی
منبع: برنا | لینک خبر

ملی پوشان کشتی ایران حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا برگزار شد. مراسم قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا برگزار شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا امروز در شهر سیراچا کشور تایلند برگزار شد، و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
 قرعه نمایندگان کشورمان که از ساعت ۶:۳۰ صبح فردا (سه شنبه) ۲۶ تیرماه (به وقت ایران) به مصاف حریفان خود می‌روند به شرح زیر است:


در وزن ۳۸ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود، محمد پورابراهیمی با آندوب کومار از هند و شاه نظربک شونظراف از ازبکستان مصاف می‌دهد.
در وزن ۴۱ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود، محمدامین آذرپیرا با آسیلبک کریم اف از ازبکستان و کلیچبکوویچ شوکوروف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.
در وزن ۴۴ کیلوگرم: که رقابت‌ها با حضور ۷ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود، بنیامین رستگار به مصاف کی ژنگ ژو از چین تایپه و عبدالعزیز مومینوف از قرقیزستان می‌رود.
در وزن ۴۸ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود، امیر کاظمی با رامیل بردیکولوف از قرقیزستان و ترانای سریکوان از تایلند پیکار می‌کند.
در وزن ۵۲ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، امیرعلی مجازی در دور اول با صدرالدین تولکینبویف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دم به مصاف فومیفات چان از چین تایپه می‌رود.
در وزن ۵۷ کیلوگرم: که رقابت‌ها با حضور ۷ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود، ابوالفضل ظهیری با تاناکریت یانتافان از تایلند، سردار گایپنظروف از ازبکستان و موعلی پاتهان از هند مبارزه می‌کند.
در ۶۲ کیلوگرم که ۸ شرکت کننده دارد، مهدی غلامیان در دور اول به مصاف نبیل شیلبایه از اردن می‌رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران هند و تاجیکستان می‌رود.
۶۸ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود، سید اسماعیل نبوی با سومیت از هند و میرجلال شوکت اف از ازبکستان مصاف می‌دهد.
در وزن ۷۵ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود، امیرحسین علوانی به مصاف چیه تانگ چانگ از چین تایپه و حسن گاسانوف از قرقیزستان می‌رود.
در وزن ۸۵ کیلوگرم که رقابت‌های آن با حضور ۵ نفر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امیرحسین بختیارنژاد با پرانشیت اهلاوات از هند، ماکسیم لگاشنف از ازبکستان، سنجر استالبکوف از قرقیزستان و علی بکنگازی از قزاقستان مبارزه می‌کند. 

انتهای پیام/