شناسهٔ خبر: 67679603 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

ملت ایران زیر بیرق ذلت کفر نمی‌رود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، گفت: ملت ایران هیچ وقت زیر بیرق ذلت و خفت دشمنان نخواهند رفت و همچون مولایشان امام حسین (ع) آزاده هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین علیی ظهر امروز در تجمع تاسوعایی مردم حسینی اردبیل در پیاده‌راه عالی قاپوی این شهر، اظهار داشت: برجستگی روز تاسوعا جهاد اکبر حضرت عباس (ع) در نپذیرفتن امان نامه لشکر یزید بود که با تبعیت محض از امام خود این امان نامه ذلت و خفت را قبول نکرد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه عظیم حسینی حماسه ای برگرفته از اندیشه انسانی و اسلامی است و در این نهضت تاریخی امام حسین (ع) درس حریت و آزادگی به ما داده تا در برابر دشمن سر تسلیم فرود نیاوریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: امان نامه ای که لشکر یزید برای حضرت عباس (ع) فرستاد حرم امام حسین (ع) را هراسان کرده بود، اما علمدار کربلا پاسخی قاطع و تاریخی به امان نامه دشمن داد و با اطاعت محض از امام حسین (ع) آن حضرت را در سخت ترین تاسوعای تاریخی تنها نگذاشت.

علیی گفت: ملت ایران نیز بعد از 14 قرن امان نامه ذلت دشمن را نپذیرفته و به تمام دشمنان اسلام اعلام کرده است که هیچ وقت زیر بیرق ظلم و تعدی نخواهد رفت و آزادی و حریت خود را با تبلور غیرت دینی نشان خواهد داد.

وی آمریکا را یزید زمان و انقلاب اسلامی را پرچمدار نهضت حسینی برشمرد و بیان کرد: دشمن امروز امان نامه های جدیدی را برای جوانان و نوجوانان ما در فضای مجازی و رسانه ای فرستاده است اما با هوشیاری خانواده ها و نظام تعلیم و تربیت باید به همه آنها نه بزرگی گفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: دیار اردبیل به دارالارشاد و پایتخت حسینیت شهره است و دو نقش تاریخی این سرزمین در همگرایی ملی و عشق به اهل بی زبانزد عام و خاص است و با چنین خصیصه هایی شایسته نیست خیابان ها و معابر این شهر شاهد صحنه های زننده و ناهنجار باشد.

علیی گفت: مردان غیرتمند اردبیل اجازه نخواهند داد تا با ترویج ابتذال دشمن شاهد بی‌حیایی و بی‌عفتی در اردبیل باشیم و قطعا این نقش آفرینی نیز اردبیل را در جایگاه ممتاز در تدین و حریم داری اهل بیت خواهد کرد.

انتهای پیام/132/