شناسهٔ خبر: 67677195 - سرویس ورزشی
منبع: ایلنا | لینک خبر

فینال کوپا آمریکا؛

آرژانتین ۱-۰ کلمبیا/ همان که باید می شد: جام در دستان مسی آرام گرفت

فینال کوپا آمریکا؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری یک بر صفر برابر کلمبیا موفق شد برای دومین بار پیاپی جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را از آن خود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم های ملی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپا آمریکا 2024 بامداد دوشنبه در هاردراک میامی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در 90 دقیقه گلی دربر نداشت و به وقت اضافه رفت. در دقیقه 112 مارتینس گل پیروزی و قهرمانی آرژانیتن را زد تا این تیم در دومین دوره پیاپی قهرمان رقابت ها شود.

آرژانتین با شانزده قهرمانی پس از اروگوئه که تا پیش از قهرمانی آلبی سلسته، ۱۵ قهرمانی داشت، به پرافتخارترین تیم کوپا آمه‌ریکا تبدیل شد. در این جدول برزیل با ۹ قهرمانی در رده سوم قرار گرفته است.

به دلیل عدم امکان ورود هواداران به ورزشگاه فینال کوپا با تاخیر شروع شد. در حالی که قرار بود این دیدار از ساعت 3:30 به وقت ایران آغاز شود اما با یک ساعت و نیم تاخیر به خاطر بی نظمی ورود تماشاگران به ورزشگاه برگزار شد.

انتین امیدوارند مشکل حادی برای مسی به وجود نیامده باشد، اما ورم شدید مچ پای او چیز دیگری می‌گوید.

مصدومیت مسی در دقیقه ۶۵ از مهم‌ترین اتفاقات این بازی بود. مچ‌پای کاپیتان آرژانتینی‌ها به‌شدت ورم و حتی راه رفتن را هم برای او‌مشکل کرده است.

 

لائوتارو مارتینز در دقیقه ۱۱۲ تنها گل بازی و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. 

 

هواداران و کادر فنی آرژانتینی به شدت از میزبانی امریکا عصبانی هستند و معتقدند فیفا باید میزبانی جام جهانی را از آمریکا بگیرد. بیلسا سرمربی اروگوئه هم این مسابقات را فاقد نظم و میزبانی این دوره را «افتضاح» خوانده بود.

آنخل دی‌ماریا نیز در این بازی بای همیشه از لباس تیم ملی خداحافظی کرد و مسی نیز پیش از این اعلام کرده بود که این آخرین کوپا برای او خواهد بود.

 

انتهای پیام/