شناسهٔ خبر: 67675697 - سرویس ورزشی
منبع: انتخاب | لینک خبر

آرژانتین در شبی جنجالی، کلمبیا را شکست داد و قهرمان کوپاآمریکا ۲۰۲۴ شد

دیدار تیم‌های آرژانتین و کلمبیا در چارچوب مرحله فینال کوپا آمریکا۲۰۲۴ با نتیجه ۱ بر صفر به سود مسی و یاران به پایان رسید و آرژانیتن قهرمان شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آرژانتین در شبی جنجالی، کلمبیا را شکست داد و قهرمان کوپاآمریکا ۲۰۲۴ شد

خبرگزاری دانشجو: دیدار تیم‌های آرژانتین و کلمبیا در چارچوب مرحله فینال کوپا آمریکا۲۰۲۴ با نتیجه ۱ بر صفر به سود مسی و یاران به پایان رسید و آرژانیتن قهرمان شد.

فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ با کش و قوس‌ها و درگیری‌های فراوان به پایان رسید؛ و این تیم فوتبال آرژانتین بود که توانست با نتیجه ۱ بر صفر در مقابل دیدگان پرشمار کلمبیایی‌ها پیروز شود.

این دیدار قرار بود از ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت ایران آغاز شود، اما به دلیل درگیری‌های اطراف ورزشگاه و زد و‌خورد‌های پلیس آمریکا و کلمبیایی‌هایی که قصد داشتند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند، با ۹۰ دقیقه تاخیر یعنی از ساعت ۵ بامداد آغاز شد. هجوم کلمبیایی‌های بدون بلیت به تماشاگران آرژانتینی از یک سو و برخورد‌های خشن پلیس امریکا از سوی دیگر، موجب خلق صحنه‌های زشت و صورت‌های خونین تماشاگران شد. 

مصدومیت مسی در دقیقه ۶۵ از مهم‌ترین اتفاقات این بازی بود

هواداران آرژانتین امیدوارند مشکل حادی برای مسی به وجود نیامده باشد، اما ورم شدید مچ پای او چیز دیگری می‌گوید.

مچ‌پای کاپیتان آرژانتینی‌ها به‌شدت ورم و حتی راه رفتن را هم برای او‌مشکل کرده است.

لائوتارو مارتینز در دقیقه ۱۱۲ تنها گل بازی و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. او ۸۹۴ روز قبل هم تک‌گل آرژانتین را وارد دروازه کلمبیا کرده بود. کلمبیا از آن زمان تا این بازی، ۲۸ مسابقه بدون شکست را پشت سر گذاشته بود. 

هواداران و کادر فنی آرژانتینی به شدت از میزبانی امریکا عصبانی هستند و معتقدند فیفا باید میزبانی جام جهانی را از آمریکا بگیرد. بیلسا سرمربی اروگوئه هم این مسابقات را فاقد نظم و میزبانی این دوره را «افتضاح» خوانده بود.

آمریکا میزبان جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ با ۳۲ تیم خواهد بود.

آمریکا همچنین یکی از ۳ میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ با ۴۸ تیم است.

لینک کوتاه کپی لینک