شناسهٔ خبر: 67675317 - سرویس سیاسی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

علاءالدین بروجردی:

عامل اصلی استمرار حملات اسرائیل، نتانیاهو است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی در عرصه بین المللی و نزد افکار عمومی دنیا دچار باخت سنگین شده است که این اولین بار در طول ۷۵ سال گذشته رخ داد.

صاحب‌خبر -

  علاءالدین بروجردی ، در واکنش به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: با وجودی که رژیم صهیونیستی در طول ۸ ماه گذشته جنایات وحشتناکی را در حق مردم فلسطین و غزه انجام داده، باز هم در مقابل یک گروه از نیروهای متعدد فلسطینی شکست خورد و نتوانست به اهداف خود برسد.

وی در گفتگو با ایسنا، تاکید کرد: عامل اساسی استمرار حملات رژیم صهیونیستی و افزایش آن، شخص جنایتکار جنگی نتانیاهو است چون احساس می‌کند به محض اعلام آتش‌بس و پایان جنگ باید پای میز محاکمه رفته و نسبت به جنایات خود در این مدت طولانی پاسخگو باشد لذا نتانیاهو مصرانه در حرکتی ابلهانه و احمقانه به کار خود ادامه داده که باعث کشتار مردم مظلوم فلسطین می‌شود.

 پیام مهم پزشکیان به جهان: آماده گفت‌وگو با اروپا هستم /آمریکا از تشدید تنش علیه ایران بپرهیزد /دوستی با چین و روسیه را ارزشمند می دانیم

سیگنال زودهنگام پزشکیان به کشورهای عرب منطقه / او در نشریه عربی «یادداشت اختصاصی» نوشت

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی جامعه جهانی عکس‌العمل مناسبی نداشت و اقدامات لازم را انجام نداد و متاسفانه کشورهای اسلامی نیز به خوبی به وظیفه خود عمل نکردند.

وی توضیح داد: عملا اقدامات جامعه جهانی در گرو زد و بندهای سیاسی با سردمداری آمریکا است و همین باعث شده که عکس‌العمل قاطع خوب و تاثیرگذاری از سوی جامعه جهانی شاهد نباشیم؛ لذا صورتحساب همه جنایات رژیم صهیونیستی به حساب آمریکا نوشته شده است.

بروجردی در پایان گفت: با وجود تمامی این اتفاقات در نهایت رژیم صهیونیستی در عرصه بین المللی و نزد افکار عمومی دنیا دچار باخت سنگین شده است که این اولین بار در طول ۷۵ سال گذشته رخ داد.