شناسهٔ خبر: 67672268 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

کسب رتبه برتر بسیج سازندگی مرکزی در شاخص ترکیبی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، گفت: سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در شاخص‌های ترکیبی اشتغال رتبه نخست استان را در بین تمامی دستگاه‌های متولی امر اشتغال کسب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان مهلت قانونی اعطای تسهیلات تکلیفی تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 در پایان خردادماه امسال، اظهار داشت: براساس ارزیابی سامانه اشتغال کشور، بسیج سازندگی استان مرکزی با 78 درصد عملکرد، رتبه پنجم کشور را در تحقق اشتغال کسب کرد.

وی با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و به ویژه بسیجیان جهادگر افزود: سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در شاخص‌های ترکیبی اشتغال رتبه نخست استان را در بین تمامی دستگاه‌های متولی امر اشتغال کسب کرده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی با ثبت صحت اشتغال 100 درصدی و عملکرد 450 درصدی در ثبت سامانه رصد اشتغال کشور، همچنین موفقیت 78 درصدی در جذب منابع تسهیلات، در مجموع شاخص‌های ترکیبی اشتغال، در جایگاه نخست استان قرار گرفته است.

فرامرزی با بیان اینکه گزارش عملکرد ارائه شده در آخرین جلسه کارگروه اشتغال استانداری نیز این موفقیت را تأیید می‌کند، گفت: تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 به منظور ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از تولید در مناطق محروم و روستایی در نظر گرفته شده است که این مهم به خوبی محقق شد.

انتهای پیام/711/