شناسهٔ خبر: 67666326 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

از احیای شب عاشورا تا همایش آئینی در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، مراسم احیای شب عاشورا همراه با همایش آئینی اصحاب الحسین (ع) برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،حجت‌الاسلام‌ حسین شریعتی نژاد به جزئیات برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده این معاونت در ایام عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: معراج شب دهم عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که هم‌زمان با شب عاشورا در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: این برنامه در قالب همایش آئینی اصحاب الحسین (ع) دوشنبه ساعت 24:00 همراه با سخنرانی و مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در صحن پیامبر اعظم(ص) تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد ادامه داد: بی‌شک برگزاری همایش آئینی اصحاب الحسین (ع) در شب عاشورا در حرم مطهر رضوی، عطر و بوی شهادت و حماسه را در فضای این بارگاه ملکوتی پراکنده خواهد کرد و فرصتی برای زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) فراهم می‌کند تا با حضور در این مراسم، ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، با آرمان‌های والای نهضت عاشورا تجدید عهد و پیمان کنند.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: این مراسم معنوی، جلوه‌ای از عشق و ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت (ع) و نمادی از پایبندی آنان به راه و مرام امام حسین (ع) و یاران باوفایش  خواهد بود.

انتهای پیام/282