شناسهٔ خبر: 67664509 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

ایجاد کمیته رله برای حفاظت و کاهش حوادث برق در خراسان جنوبی

رابط معین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با حرکت در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی ضمن تأمین خواسته‌های شرکت، شاهد اقدامات مناسب علمی در تحلیل، کنترل و کاهش حوادث، تجهیزات و خاموشی‌ها خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی ضیایی امروز در جلسه حفاظت و تنظیم رله شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: فعالیت‌های صورت گرفته و گزارشات ارائه شده بسیار مطلوب است. 

وی به پیاده‌سازی دستورالعمل‌های ابلاغی اشاره و افزود: توانمندی همکاران در زمینه پیاده‌سازی دستورالعمل‌های ابلاغی بسیار مناسب است.

رابط معین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: با ادامه فعالیت‌های شرکت و حرکت در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی ضمن تأمین خواسته‌های شرکت شاهد اقدامات مناسب علمی در تحلیل، کنترل و کاهش حوادث، تجهیزات و خاموشی‌های شرکت‌ها خواهیم بود. 

هادی منصوریان نیز در این جلسه تصریح کرد: کمیته رله و حفاظت که در سال 1398 در سطح شرکت فعال بوده است، با ابلاغ دستورالعمل‌های جدید و تغییر در ترکیب اعضاء که مطابق ابلاغیه توانیر صورت پذیرفت بر اساس سیاست گذاری‌های توانیر هدف گذاری و در این چارچوب پیاده سازی شد.

وی با اشاره به اقدامات شرکت در طی سنوات گذشته بیان کرد: اقدام توانیر در زمینه ابلاغ دستورالعمل و سوق دادن حفاظت به سمت بعد علمی و دفاتر مهندسی مثبت ارزیابی می‌شود. ورود تفکرمهندسی به طرح‌های حفاظتی و ارائه تنظیمات بر پایه نرم افزار، ان‌شاءالله سبب کاهش خطای نیروی انسانی در زمینه تنظیمات و افزایش رضایت مشترکین و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های توزیع خواهد شد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری و دبیر کمیته حفاظت و تنظیم رله شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی نیز در این جلسه گزارشی فعالیت‌های صورت گرفته شرکت در زمینه پیاده‌سازی گام‌های ابلاغی دستورالعمل حفاظت در بخش فنی و همچنین اداری و تحلیل‌های هیدرهای معضل دار شرکت، ایجاد لایه اتصال کوتاه و تنظیمات حفاظتی در نرم افزار GIS را ارائه داد.

فتح‌نیا خاطرنشان کرد: باتوجه به سیاست گذاری‌های انجام شده ا‌ن‌شاءالله با تقویت نیروی انسانی شرکت، شاهد اجرای به موقع بازدید از تجهیزات حفاظتی، تحلیل عملکردهای تجهیزات و اصلاح و بروزرسانی آن مطابق دستورالعمل فنی حفاظت خواهیم بود.

انتهای پیام/ 250