شناسهٔ خبر: 67660246 - سرویس اقتصادی
منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رگبار باران و وزش باد شدید موقت در ۸ استان کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (یکشنبه، ۲۴ تیرماه) رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، هشت استان کشور را فرا می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، از سازمان هواشناسی، امروز (یکشنبه) در برخی نقاط استان‌های گیلان، اردبیل، غرب مازندران، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و سمنان، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

این وضعیت فردا (دوشنبه) در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد.

در ۲ روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شرایط برای رشد ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد در جنوب شرق فارس، ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان فراهم است.

در پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق به‌ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان، شمال شرق دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب، در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

شرق دریای عمان طی پنج روز آینده مواج است. خلیج فارس و شرق تنگه هرمز نیز طی پنج روز آینده به‌تناوب مواج است. دریای خزر از یکشنبه تا بعد از ظهر دوشنبه به نسبت مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۷ و کمینه دمای آن ۲۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.