شناسهٔ خبر: 67659182 - سرویس گوناگون
منبع: عصر ایران | لینک خبر

پایین آوردن آنزیم کبدی با ترکیب این عرقیات گیاهی

عرق گیاهی شاه تره ، خارشتر و کاسنی از جمله اصلی ترین داروهای گیاهی موثر در درمان کبد چرب به شمار می آیند و کبد شما را پاکسازی و تنظیم میکند همچنین باعث درخشان شدن رنگ پوست صورت میشود.

صاحب‌خبر -

عرق شاتره و کاسنی ، مجاری گوارشی را پاک کرده و بهترین تصفیه کننده خون است. ترکیب عرق کاسنی و شاتره بهترین دارو برای آب آوردن شکم است و در نفخ و حضم مواد بسیار نافع است. عرق کاسنی و شاتره برای تقویت معده، افزایش صفر، رفع درد مفاصل و رقان مفید است و مشکلاتی را بسیار بهبود می بخشد.

به گزارش سرگرمی روز، عرق کاسنی و شاتره باز‌کننده هستند و سموم کبد را دفع می‌کنند. برخی فواید عرق کاسنی و شاتره را برای‌تان نوشته‌ایم:

عرق کاسنی و شاتره در درمان التهابات معده و پاک کردن مجاری ادراری موثر هستند.

مالیدن عرق کاسنی و شاتره به محل‌های خارش بدن باعث کاهش التهابات و خارش می‌شود.

مصرف عرق کاسنی و شاتره در باز کردن و روان شدن خلط بسیار مفید است.

عرق شاتره و کاسنی، مجاری گوارشی را پاک کرده و بهترین تصفیه ‌کننده‌ خون است.

ترکیب عرق کاسنی و شاتره بهترین دارو برای آب آوردن شکم است و در نفخ و هضم مواد بسیار نافع است.

عرق کاسنی و شاتره برای تقویت معده، افزایش ادرار، رفع درد مفاصل و یرقان بسیار مفید است و مشکلات صفراوی را بهبود می‌بخشد.

طریقه مصرف عرق کاسنی و شاتره برای جوش

برای درمان جوش صورت با عرق کاسنی و شاتره، توصیه می‌شود آن‌ها را با نسبت دو به یک مخلوط کرده و روزی سه لیوان از این مخلوط را قبل از هر وعده غذایی بنوشید.

عرق شاتره با دفع صفرای بدن، موجب افزایش کارایی کلیه و کیسه صفرا می‌شود. این عرق ادرار آور است و سموم بدن را دفع می‌کند.

اسپاسم عضلانی در اثر گرفتگی ناگهانی عضلات و غیر ارادی بودن آن‌ها، به وجود می‌آید. این مشکل در اثر ورزش سنگین، گرفتگی عروق، فشار روانی و کمبود مواد معدنی به وجود می‌آید. یکی از راه‌های جلوگیری از بروز گرفتگی عضلات، مصرف مایعات است. از خواص عرق شاتره در طب سنتی، می‌توان به تأمین آب مورد نیاز بدن اشاره کرد و این خاصیت سبب پیشگیری از ایجاد گرفتگی عضلانی می‌شود. عرق شاتره خواص ضد اسپاسم دارد.

درمان تپش قلب بالا با عرق شاتره

تپش قلب می‌تواند به صورت لرزیدن و کوبیدن قلب در قفسه سینه احساس شود. ضربان غیرمعمولی قلب، یا احساس تپش آن در گلو، می‌تواند از نشانه‌های تپش بالای قلب باشد. تپش قلب معمولا مشکل جدی ایجاد نمی‌کند، ولی اگر ادامه پیدا کند و خیلی شدید باشد، باید برای درمان آن اقدام کرد.

افتادگی دریچه میترال، آریتمی و نارسایی قلبی، مشکلات روحی یا روانی، ورزش‌های سنگین، استفاده از کافئین، بیماری‌های خاص مثل اختلال در تیروئید یا بیماری‌های ریوی، عوارض جانبی برخی دارو‌ها و بی‌خوابی، می‌توانند از دلایل تپش قلب بالا باشند.

مصرف دارو‌هایی که تپش قلب را منظم کنند و آرام‌بخش باشد، می‌تواند مناسب باشد، ولی استفاده از عرقیات گیاهی اثر بهتری روی درمان تپش قلب می‌گذارد و عرق شاتره می‌تواند آرامش شما را باز گرداند و ریتم تپش قلب را منظم کند.

عرق شاتره، قاعده‌آور طبیعی

یائسگی، وضعیتی است که در آن عادت ماهیانه زنان قطع می‌شود. این دوران معمولا از ۵۰ سالگی به بعد شروع می‌شود و علائم زیادی دارد. در دوران یائسگی زنان باروری خود را از دست می‌دهند. عوامل زیادی در اتفاق افتادن یائسگی تأثیر دارند مثل: سلامتی بدن، نژاد، ویژگی فیزیکی بدن، مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات، تعدادی از این عوامل هستند.

مضرات عرق شاتره

مصرف بیش از‌اندازه از این عرق باعث ایجاد اختلال در عملکرد ریه و مشکلات تنفسی می‌شود.

یکی از مضرات عرق شاتره می‌تواند طبیعت سرد آن باشد. این عرق ممکن است برای کسانی که طبع سردی دارند مشکل ایجاد کند و باعث بروز سردرد و سرگیجه شود. در صورت استفاده از این عرق در عادت ماهیانه، همراه آن نبات استفاده کنید تا سردی آن برای شما مشکلی ایجاد نکند و مضرات عرق شاتره شما را دچار اختلال نکند.

مصرف عرق شاتره در دُز بالا، اسهال شدید ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید از خواص درمانی آن استفاده کنید، حتما با پزشک خود در مورد میزان مصرف آن مشورت کنید.

همان‌طور که اشاره شده، عرقیات گیاهی از خوراکی‌ها و مواد غذایی با‌کیفیت و دارای ارزش دارویی هستند که مصرف آنها بسیار آسان است. توصیه می‌شود زنان باردار، کودکان و افرادی که دارای قند خون و دیابت هستند قبل از مصرف مداوم از خواص عرقیات گیاهی با پزشک خود مشورت کنند.