شناسهٔ خبر: 67652213 - سرویس سیاسی
منبع: رویدادایران | لینک خبر

پشت پرده انتشار آهنگ جدید تتلو «آقا کمک کن»/ عکس پشت پرده انتشار آهنگ جدید تتلو «آقا کمک کن»/ عکس

به گزارش شبکه شرق، کاری که با عنوان آهنگ جدید «امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو»، در حال انتشار است، نسخه به‌روزشده یک اثر قدیمی است؛ تتلو در زندان است و آهنگ جدیدی بیرون نداده است. در روزهای اخیر، در برخی حساب‌های کاربری «امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو»، در شبکه‌های اجتماعی، آهنگی به نام «آقا

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، کاری که با عنوان آهنگ جدید «امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو»، در حال انتشار است، نسخه به‌روزشده یک اثر قدیمی است؛ تتلو در زندان است و آهنگ جدیدی بیرون نداده است.

در روزهای اخیر، در برخی حساب‌های کاربری «امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو»، در شبکه‌های اجتماعی، آهنگی به نام «آقا کمک کن»، منتشر شده که گفته شده، تتلو آن را به امام حسن مجتبی(ع) تقدیم کرده است.

برخی کاربران و هواداران تتلو گفته‌اند که این آهنگ را، «تتلو» در زندان خوانده و ضبط کرده است؛ شایعه‌ای که سردبیر خبرگزاری قوه قضاییه آن را تکذیب کرده است.

«محمد فراهانی»، سردبیر خبرگزاری «میزان»، مرکز رسانه قوه قضاییه، در واکنش به درج اخباری مبنی بر «انتشار اثر جدید تتلو»، در حساب خود در شبکه ایکس، نوشت: «کاری که با عنوان آهنگ جدید امیر تتلو در حال انتشار است، نسخه به‌روزشده یک اثر قدیمی است. تتلو در زندان است و آهنگ جدیدی بیرون نداده. است»

توئیت «محمد فراهانی» سردبیر میزان درباره آهنگ جدید تتلو

آهنگ جدید امیر تتلو

منبع: sharghdaily-936931