شناسهٔ خبر: 67650125 - سرویس سیاسی
منبع: رویدادایران | لینک خبر

(اینفوگرافیک) آمریکایی‌ها در سال ۲۰۲۴ چگونه تلویزیون تماشا می‌کنند؟ (اینفوگرافیک) آمریکایی‌ها در سال ۲۰۲۴ چگونه تلویزیون تماشا می‌کنند؟

هنگامی که نتفلیکس سرویس پخش آنلاین خود را در سال ۲۰۰۷ راه اندازی کرد، در ابتدا ۱۰۰۰ عنوان از طریق بسته ماهانه ۵.۹۹ دلاری موجود بود. در همان سال، اولین آیفون وارد بازار شد. از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است. نت‌فلیکس، پس از راه‌اندازی شرکت تولیدی خود در سال ۲۰۱۱ و پخش «House of Cards»، نقش

صاحب‌خبر -

هنگامی که نتفلیکس سرویس پخش آنلاین خود را در سال ۲۰۰۷ راه اندازی کرد، در ابتدا ۱۰۰۰ عنوان از طریق بسته ماهانه ۵.۹۹ دلاری موجود بود. در همان سال، اولین آیفون وارد بازار شد.

از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است. نت‌فلیکس، پس از راه‌اندازی شرکت تولیدی خود در سال ۲۰۱۱ و پخش «House of Cards»، نقش مهم‌تری در شکل‌دهی نگاه آمریکایی‌ها به تلویزیون داشت. اینفوگرافیک زیر، چگونگی تماشای تلویزیون در ایالات متحده را بر اساس پلتفرم تقسیم می‌کند.

108_11zon (2)

تعداد بینندگان تلویزیون ایالات متحده بر اساس پلتفرم

در زیر، سهم آمریکایی‌هایی که از طریق هر دسته پلتفرم اصلی تلویزیون تماشا می‌کنند آورده شده است:

 

109_11zon (3)

امروزه، همچنان اکثریت بینندگان به تماشای شبکه های کابلی می نشینند و تا آوریل ۲۰۲۴ بیش از نیمی از بینندگان تلویزیون را تشکیل می دادند.

با این حال، سرویس‌های استریم با ۳۸.۴ درصد بیننده در مجموع، سهم تقریباً کمی از کل بینندگان تلویزیونی ایالات متحده را به خود اختصاص داده‌اند.

برترین سرویس‌های استریم در سال ۲۰۲۴

به طور کلی، یوتیوب با ۲۳۸ میلیون کاربر در آمریکا بیشترین سهم را از پخش آنلاین دارد که ۹.۶ درصد از کل بینندگان تلویزیون را تا آوریل ۲۰۲۴ تشکیل می دهد.

110_11zon (3)

نتفلیکس با ۱۷۴ میلیون بیننده در ایالات متحده در سال جاری در رتبه بعدی قرار دارد.

فراتر از بازار آمریکا، نتفلیکس از نظر تعداد مشترکین در ۷۸ کشور در سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ برترین سرویس‌ استریم بود.

آمازون پرایم ویدیو با ۳.۲ مخاطب در رتبه سوم قرار دارد.

یوتیوب تنها پلتفرمی است که از نظر محتوای تبلیغاتی از آمازون پرایم پیشی گرفته است، که این شرکت برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ شروع به معرفی آن کرد.

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-197025