شناسهٔ خبر: 67648375 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

تشییع و تدفین پدر شهیدان حجازی در حرم رضوی + تصاویر

مراسم تشییع و تدفین پدر شهیدان حجازی با حضور، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مراسم تشییع و تدفین پدر شهیدان حجازی با حضور آیت الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حاضران در این مراسم با ذکر صلوات و قرائت آیات قرآن کریم، یاد و خاطره این مجاهد انقلابی و پدر دو شهید را گرامی داشتند.

پیکر حاج سید جواد حجازی، پدر شهیدان والامقام جعفر و محمدباقر حجازی، در صحن کوثر حرم مطهر رضوی تشییع و پس از اقامه نماز با حضور مسئولان در جوار بارگاه منور رضوی،در رواق دارالعباده آرام گرفت.

حاج سید جواد حجازی، از مبارزان برجسته انقلابی و از یاران دیرین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، پس از عمری مجاهدت و پارسایی، در سن94 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی که از ارادتمندان و خادمان مخلص آستان قدس رضوی بود، در تربیت فرزندانی انقلابی و مجاهد کوشا بود و دو فرزند برومندش، شهیدان جعفر و محمدباقر حجازی، در دفاع از حریم ولایت و کیان ایران اسلامی به شهادت رسیدند. 

گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت این مجاهد انقلابی ساعت 17 امروز شنبه 23 تیرماه در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاظم راشد یزدی و روضه‌خوانی امیر عارف برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ شهید جعفر حجازی در سال 1361 در جبهه‌های غرب کشور به شهادت رسید و شهید محمدباقر حجازی نیز در سال 1364 در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/282/.