شناسهٔ خبر: 67628192 - سرویس اجتماعی
منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

آتش به جان کاله افتاد+ عکس

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به وقوع حریق در شرکت کاله گفت: حریق در این شرکت با بیش ۱۴ خودرو و ۴۱ نیرو مهار شده و علت بروز حادثه در دست بررسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شهرام مومنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساعت 10:01 صبح امروز گزارش حریق شرکت تولید و فرآوری لبنیاتی کاله به آتش نشانی رشت گزارش شد، اظهار کرد: با توجه به مسافت راه تا محل حریق و ترافیک موجود در مسیر، نیروهای آتش نشانی در کمتر از 10 دقیقه به محل حریق رسیدند.  

وی با بیان اینکه 41 نیروی آتش نشانی به همراه خودروهای آتش نشانی برای مهار حریق در محل حضور یافتند، گفت: حجم حریق از لحظات اولیه بالا بود که از تجهیزات کامل استفاده کردیم و با نردبان‌های بلند از دو طرف ساختمان تلاش کردیم حریق را مهار کنیم.  

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه برای مهار این حریق 12 خودروی آتش نشانی بهمراه دو دستگاه خودروی آبرسان، 2 خودروی نردبان و پتلفرم و یک دستگاه خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی استفاده شد، افزود:  آتش از سه طرف با تلاش آتش نشانان و نیز خودروی نردبان مستقر در محل حادثه مهار شده و آتش نشانان در حال لکه گیری کامل محل آتش گرفته هستند.  

خبر مرتبط
علت آتش سوزی دانشکده پزشکی ایرانشهر مشخص شد

اقتصادنیوز: رئیس دانشکده پزشکی ایرانشهر اعلام کرد که گرمای شدید هوا و افت ولتاژ برق منجر به وقوع آتش‌سوزی در این دانشکده شد.

مومنی با بیان اینکه قسمت‌هایی از انبار و سقف دچار آتش سوزی و حریق شد، تصریح کرد: در تلاشیم در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به لکه گیری کامل محل آتش گرفته، تخلیه کامل دود گرفتگی و ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کنیم و اطلاعات تکمیلی و علت بروز حادثه پس از بررسی متعاقبا از طریق رسانه اعلام خواهد شد. 

کاله1

 

کاله2