شناسهٔ خبر: 67625315 - سرویس ورزشی
منبع: مشرق | لینک خبر

جوادی: قول مدال المپیک نمی‌دهم

ایرنا

قهرمان دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری جهان با اشاره به سطح رقابت‌های این رشته در المپیک گفت: قول مدال نمی‌دهم اما یکی از شانس‌های کسب مدال در این دسته هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، میرمصطفی جوادی امروز (پنجشنبه) در حاشیه نشست صمیمانه ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک پاریس با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم بسیار صمیمانه‌ای بود و باید در این خصوص از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم. این مراسم در شرایطی برگزار شد که ما در حال تمرینات سخت برای المپیک هستیم. شرایطم خوب است و امیدواریم در مدت باقی مانده به حداکثر آمادگی خود برسم.

وی یادآور شد: ۲ سهمیه در دسته‌های ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین در المپیک پاریس داریم و رقابت در این دو وزن بسیار سنگین و نزدیک است. در هر کدام از این دسته‌ها چهار یا پنج وزنه‌بردار برای رسیدن به سکوی مدالی رقابت سختی دارند.

المپین وزنه‌برداری ایران این را هم افزود: قول مدال نمی‌دهم اما شانس مدال را داریم و امیدوارم با بهترین رنگ مدال برگردیم.

او در مورد اعتراض نسبت به پایین بودن حقوقشان، گفت: با رئیس کمیته ملی المپیک در این مورد صحبت کردیم و وضعیت حقوق‌ها بهتر شد. البته آن موقع هم بحثمان حقوق نبود اینکه هیچ شانس مدالی برای وزنه‌برداری متصور نبودند که واقعا ناراحت کننده بود.