شناسهٔ خبر: 67613911 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی :

بزرگترین فدراسیون ساختاری کشور مربوط به انجمن‌های ورزشی است

اراک _ رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران گفت:این فدراسیون ورزشی با ۲۲ انجمن و ۶ کمیته یکی از بزرگترین فدراسیون‌های ساختاری کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ناطق نوری ظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی در اراک، با بیان اینکه حمایت مالی از هیأت‌ها یک ضرورت است، گفت: توان رقابت و اعزام هیأت‌ها به دلیل محدودیت مالی کمرنگ است چرا که بودجه‌های وزارتخانه و کمیته المپیک حتی جوابگوی خرج‌های روزانه فدراسیون و هیأت‌ها نیست.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری تصریح کرد: هیأت‌های انجمن‌های ورزشی رسالت سنگینی برعهده دارند، چرا که ۶ رشته المپیکی، رشته‌های بازی‌های آسیایی، داخل سالنی، نزدیک به همگانی، هوایی، دریایی، ساحلی و خاکی در این فدراسیون فعال است.

ناطق نوری گفت: هم اکنون فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی با ۲۲ انجمن و ۶ کمیته یکی از بزرگترین فدراسیون‌های ساختاری کشور است.

وی ادامه داد: هر هفته در یک رشته این فدراسیون برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و اعزام را داریم به همین خاطر ترافیک سنگینی در مسابقات ملی و بین‌المللی شاهد هستیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تعدادی از رشته‌های رزمی از فدراسیون جدا شده‌اند به همین خاطر هیچ رشته رزمی در فدراسیون در حال حاضر نداریم.

ناطق نوری تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ الی ۱۵ درصد از بار وزارت ورزش و جوانان بر دوش این فدراسیون است.

در نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی سعید گودرزی با کسب ۲۰ رأی به مدت چهار سال به ریاست این هیأت منصوب شد.