شناسهٔ خبر: 67605478 - سرویس ورزشی
منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

توافق تراکتور با بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر

پس از اتفاقات نه چندان شیرین فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور برای تیم تراکتور، اکنون خبرها از ورود پرقدرت این باشگاه به بازار نقل و انتقالات حکایت دارد این باشگاه به دنبال بازیکنان موثر و اسم و رسم دار است و به توافق های خوبی نیز رسیده است که با به خدمت گرفتن دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات انتظار می رود نهایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در شرایطی که حدود یک ماه دیگر فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، بعضی از تیم‌ها از هم اکنون وارد بازار نقل و انتقالات شده و بازیکنان مدنظر خود را جذب می‌کنند و تراکتورسازی تبریز نیز با به خدمت گرفتن اسکوچیچ نوید روزهای خوبی را می دهد البته مذاکرات برای جذب بازیکنان تاثیرگذار هنوز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

بمب نقل‌وانتقالاتی تراکتور؛ گواردیولا در راه تبریز

در این میان باشگاه‌های متمول و مدعی کار را جدی‌تر و زودتر از بقیه شروع کرده‌اند و حالا هواداران این تیم‌ها هر روز به دنبال اخباری با تیترها و کلیدواژه‌هایی همچون «صید بزرگ»، «بمب نقل و انتقالات» و عناوینی از این دست هستند.

تیم تراکتور که فصل گذشته را خوب سپری نکرد و به خصوص در هفته‌های آخر وارد بحران شد و زنوزی غزل خداحافظی خواند، اکنون با بازگشت دوباره و البته مشروط مالک مدعی خود می‌خواهد حضوری موفق در پنجره تابستانی نقل و انتقالات داشته باشد.

خبرهای ضد و نقیض و غیررسمی حاکی از این است که زنوزی دست به جیب شده و شاه‌ماهی های فصل گذشته لیگ برتر را به تور می‌اندازد.

بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر نفراتی هستند که گفته می‌شود کارشان با تراکتور تمام شده و این سه بازیکن فصل آینده در تبریز توپ خواهند زد.
البته در این خصوص هنوز خبری رسمی از کانال باشگاه تراکتور اعلام نشده اما شنیده‌ها از توافق نهایی این نفرات و البته یکی، ۲ ملی‌پوش دیگر با تراکتوری‌ها حکایت دارد.

تراکتور در چند فصل اخیر، بازیکنان اسم و رسم داری جذب کرده و ملی‌پوشان مطرحی را در این سال‌ها در ترکیب خود دیده اما به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات پایان فصل گذشته، زنوزی با وسواس و حساسیت بیشتری برای محبوب‌ترین تیم کشور خرج کند.

در بین فوتبالی‌ها مثالی هست که می‌گویند «باید در موقع یارکشی برنده شوی» و حالا تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال در کنار تراکتور، چراغ خاموش وارد بازار نقل و انتقالات شدند و هر روز شایعات و اخبار غیررسمی زیادی در خصوص جابجایی بازیکنان به گوش می‌رسد اما آنچه مسلم است، اینکه عملکرد باشگاه‌ها در پنجره تابستانی می‌تواند نقش مهمی در سرنوشت پایان فصل آنها ایفا کند.

به هر حال هواداران این تیم تبریزی انتظار دارند تا ناکامی های چند سال گذشته امسال جبران شود و تراکتور صاحب جام شود.

فصل گذشته تیم تراکتورسازی با ۵۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و با نتایج به دست آمده در لیگ برتر و جام حذفی کشور توانست آسیایی شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/