شناسهٔ خبر: 67541750 - سرویس بین‌الملل
منبع: قدسنا | لینک خبر

بیانیه حماس در پی شهادت گروه جدیدی از خبرنگاران فلسطینی در غزه

کانال تلگرامی شبکه الاقصی نوشت جنبش حماس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد گروه جدیدی از خبرنگاران به کاروان شهدای جنگ کشتار جمعی پیوستند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، کانال تلگرامی شبکه الاقصی نوشت جنبش حماس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد گروه جدیدی از خبرنگاران به کاروان شهدای جنگ کشتار جمعی پیوستند؛ جنگی که رژیم اشغالگر اسرائیل علیه همه گروه های ملت بی دفاع ما در نوار غزه به راه انداخته است.

 

ماشین قتل جنایتکارانه این رژیم پنج خبرنگار و خانواده های آنها را هدف قرار داد و شمار خبرنگاران شهید از ابتدای این حملات، به ۱۵۸ زن و مرد خبرنگار رسید‌ که با وحشی گری تمام کشته شدند، زیرا رژیم اشغالگر در چارچوب سیاست دولت مصر است که آنها را به سبب انجام رسالت شان مجازات کند تا واقعیت فجایع هدف قرار دادن غیر نظامیان مخفی بماند‌.

 

این جنایت ها علیه خبرنگاران و خبرنگاری به دست دولت تروریست رژیم اشغالگر بدون هیچ توجهی به مجازات به سبب نقض قوانین بین المللی، ایجاب می کند جامعه بین المللی و سازمان ملل و سازمان های حقوق بشری مواضع قاطعانه ای اتخاذ کنند و برای توقف این نوع جنایت ها اقدامات فوری داشته باشند و سران رژیم اشغالگر را به سبب جنایت های مستمرشان مجازات کنند.

 

از خبرنگاران و شخصیت های رسانه ای و موسسات رسانه ای و خبرنگاری بین المللی می خواهیم از همکاران خبرنگار فلسطینی خود حمایت کنند تا رسالت خود را تکمیل کنند و از آنها در هر زمینه ای پشتیبانی کنند تا جنایت های وحشیانه رژیم اشغالگر را رسوا کنند؛ آن هم در حالی که رژیم اشغالگر تلاش می کند مانع از این کار شود.‌

 

انتهای پیام/م.د