شناسهٔ خبر: 67512238 - سرویس ورزشی
منبع: میزان | لینک خبر

بلوری‌زاده: قرعه خیلی سختی در این مسابقات داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران گفت: خیلی متاسفیم از این که قرعه خیلی سختی داشتیم؛ اگر هر کدام از تیم‌های دیگر جز ویتنام در گروه ایران بودند الان جزء هشت تیم برای بازی‌های بعد رفته بودیم، اما بعضی مسائل از کنترل ما خارج است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در پایان این مسابقه، اظهار داشت: امروز مقابل تیم استرالیا برای جایگاه نهم تا دوازدهم مسابقه داشتیم. خیلی متاسفیم از این که در گروه C مرحله مقدماتی قرار گرفتیم. قرعه خیلی سختی داشتیم و اگر هر کدام از تیم‌های دیگر جز ویتنام در گروه ایران بودند الان جزء هشت تیم برای بازی‌های بعد رفته بودیم، اما بعضی مسائل از کنترل ما خارج است و تنها کنترل این مسابقه دست ایران بود.

وی ادامه داد: ست اول به دلیل ناکامی دور قبل، بازیکنان خیلی سرحال نبودند، اما خداراشکر توانستند خودشان را پیدا کنند و بازی خوبی از خودشان نشان دادند. می‌توانستیم بازی بهتری داشته باشیم، اما فائق آمدن بر شرایطی که از یک سو بازیکنی را از دست دادیم و از سوی دیگر از حضور در جمع هشت تیم بازماندیم، دشوار است و بازیکن را دچار نوساناتی می‌کند، اما خداراشکر آن چه دلمان می‌خواست اتفاق افتاد. مسابقه بعدی ما دو روز دیگر خواهد بود و با برنده دیدار هنگ کنگ و نیوزیلند بازی می‌کنیم.

گفتنی است؛ بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختر آسیا از روز دوشنبه ۱۱ تیرماه با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و به مدت ۹ روز در شهر ژیانگمن ادامه دارد. مرحله مقدماتی این مسابقات روز گذشته پایان یافت و ملی‌پوشان کشورمان با وجود ارائه بازی قابل قبول برابر تایلند متحمل دومین شکست شده و از صعود به جمع هشت تیم بازماندند و در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها امروز (پنجشنبه ۱۴ تیر) برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم در سالن مجموعه ورزشی هوآبائو به مصاف استرالیا رفتند و سه بر یک به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/